Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, June 30, 2016

SOKONGAN KEPADA MUFTI PAHANG TERUS MELONJAK... PEDIH MATA KE MUFTI PERLIS?!!!



Sepanjang penubuhannya, apa yang tidak dibuat oleh DAP untuk menghuru-harakan negara ini dan menjadikan Malaysia sebagai Negara Cina Seberang Laut sebagaimana yang dibuat oleh Lee Kuan Yew di Singapura.

Sebaik-baik sahaja ditubuhkan, DAP sudah mula mempersoalkan peruntukan dalam Perlembagaan Persekutuan membabitkan Bahasa Melayu sebagai Bahasa Kebangsaan, Agama Islam sebagai Agama Rasmi Persekutuan, kedudukan dan keistimewaan orang Melayu serta Bumiputera, malah mendesak agar pendidikan sekular yang berasaskan pendidikan Cina dijadikan sebagai pendidikan negara.

Kalau di negara lain, khususnya di Amerika Syarikat, kesemua pemimpin DAP terutama sekali Lim Kit Siang, sudah lama mati ditembak, disuntik racun atau digantung mahupun dimasukkan ke dalam kebuk gas beracun kerana melakukan serangan ke atas Perlembagaan negara. 

Bagaimanapun di Malaysia tidak begitu. Itulah sebabnya, Lim Kit Siang dengan muka tidak malu dan tidak bersalah, tidak mengaku yang dia terlibat dalam Tragedi Berdarah 13 Mei 1969 sebagai instigator walaupun hakikatnya tragedi berdarah itu dicetuskan oleh keterujaan DAP memenangi kerusi-kerusi bandaran terutama sekali Kuala Lumpur selepas sepanjang kempen mengapi-apikan sentimen para pengundi Cina.

Kelemahan Kerajaan untuk menguatkuasakan undang-undang demi kedaulatan Perlembagaan, terlalu banyak kali dibuktikan oleh DAP apabila DAP secara terang-terangan menghina institusi raja-raja Melayu dan DYMM Yang Di-Pertuan Agong, menyokong seks songsang malah sehingga menubuhkan jawatankuasa menyokong LGBT di negara ini, mendesak penghapusan tulisan jawi tetapi mengekalkan tulisan Cina, azan, mempertikaikan amalan korban umat Islam, memperolok-olokkan fatwa yang dikeluarkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan terutama yang berkaitan dengan sambutan Hari Valentine, menghina cara berpakaian Islam, cubaan menukar nama kampung Melayu kepada Cina seperti yang cuba dilakukan di Sekinchan, menuduh sekolah-sekolah agama menghasilkan pengganas, menolak RUU 355 yang bertujuan mengukuhkan mahkamah syariah yang langsung tiada kaitan dengan mereka, menggelarkan pendakwah antarabangsa, Dr. Zakir Naik sebagai syaitan, bahkan bercakap besar agar Tragedi Berdarah 13 Mei 1969 diulangkan semula, menolak Bahasa Kebangsaan, malah menuntut agar kutipan zakat turut diberikan kepada bukan Islam, khususnya Cina kerana kononnya Cina paling ramai membayar cukai.

Ironinya, ada pula di kalangan Melayu-Bumiputera yang mendakwa, semua itu dilakukan oleh DAP untuk mempertahankan Perlembagaan!

Justeru apabila Mufti Pahang yang sekarang ini sedang didesak oleh DAP agar diperosokkan ke dalam penjara atas tuduhan dan di bawah Akta Hasutan enggan meminta maaf atau menarik balik kenyataannya tentang KAFIR HARBI, ia adalah sesuatu yang wajar diberikan pujian. 

Sepatutnya, ramai pemimpin DAP yang sudah dimasukkan ke penjara di bawah Akta Hasutan kerana memerangi dan memusuhi Perlembagaan Persekutuan. Kenyataan tentang KAFIR HARBI yang telah ditokok tambah serta diterjemahkan sebagai darah Kit Siang halal ditumpahkan oleh pemimpin-pemimpin DAP mahupun portal berita pro mereka, Malaysiakini, seharusnya membuatkan pihak berkuasa lebih tahu, siapa sebenarnya yang menjadi mangsa dalam kes ini.

Maaf cakaplah, KAMI MENYOKONG MUFTI PAHANG SEPENUHNYA yang telah difitnah oleh portal pro-DAP selain putarbelit mengherotkan istilah KAFIR HARBI di luar konteks kenyataan Mufti Pahang!!! (RUJUK SINI)


7 comments:

Anonymous said...

SOKONG MUFTI PAHANG! DAPIGS ADALAHN KAPIR HARBI YANG ANTI ISLAM!

Anonymous said...

Setuju

Anonymous said...

Bangga dengan Mufti Pahang!!!!

Anonymous said...

Imam syafie sendiri menafsirkan kafir harbi halal darahnya dan hartanya. Mufti pahang mazhab ape?

Anonymous said...

patutnya dah lama para mufti buat knyataan pasal dap ni...malang sekali jika ada umat islam yg snggup pertahan dap.

Anonymous said...

Kau ni nak komen ape sebenarnye..?? Macam banggang je komen kau ni

Anonymous said...

Umat islam menyokong mufti pahang

 
Blogger Templates