Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, July 8, 2016

NIAT MALAYSIAKINI SEBENARNYA ADALAH GAMBARKAN NAJIB SEBAGAI PENGGANAS IS!!!



Malaysiakini, portal yang sentiasa diwujudkan untuk mencipta persepsi negatif terhadap umat Islam dan Islam di Malaysia, dibiayai oleh Yahudi Zionis. Dan bukannya rahsia lagi, portal dan syarikat yang memilikinya dibiayai oleh pertubuhan milik George Soros.

Berita-berita yang boleh menimbulkan keburukan Islam dan umatnya di seluruh dunia, khususnya di Malaysia, menjadi teras kepada penerbitan setiap artikel dalam Malaysiakini. Selain mewujudkan salah tanggapan serta keburukan terhadap Islam dan umatnya, portal tersebut turut berfungsi mewujudkan pertembungan, permusuhan atau pun syak-wasangka di kalangan rakyat Malaysia, khususnya antara Bumiputera Islam dan bukan Islam selain berperanan mewujudkan dan menunjukkan kuasas besar di kalangan minoriti Bukan Bumiputera Kristian yang berada dalam hierarki tertinggi DAP.

Lebih 90% kaum Cina dan India di Malaysia beragama Buddha dan Hindu. Manakala lebih 99% yang beragama Kristian pula, mengamalkan ajaran Kristian murni tanpa sedikit pun menimbulkan masalah kepada rakyat Malaysia lain. Hanya 1% sahaja yang berlagak seperti Conquistador dan Crusader yang mana mereka ini berselindung sebagai ahli politik DAP. Begitu juga dengan ekstrimis dalam kelompok umat Islam, hanya segelintir yang berfikiran singkat mencari jalan mudah untuk masuk syurga, tetapi merekalah yang paling banyak mencipta persepsi betapa buruk dan ganasnya Islam kepada umat lain.

Golongan sangat minoriti inilah yang seringkali melakukan provokasi sepertimana kerap ditunjukkan oleh Ahli Parlimen Taiping, Nga Kor Ming bagi mendapatkan reaksi balas dari umat Islam. Dan apabila ada di kalangan umat Islam Malaysia yang tidak tertahan hati dengan provokasi-provokasi tersebut, portal-portal seperti Malaysiakini segera mengambil kesempatan dengan membuat provokasi jahat agar Islam dan umatnya, terutama sekali pemimpin beragama Islam kelihatan sangat jahat dan merbahaya kepada umat lain.

Provokator-provokator ini tidak sahaja bertindak menggunakan media seperti Malaysiakini di Malaysia, bahkan mereka juga menubuhkan kumpulan pengganas seperti Islamic State (IS) yang melakukan keganasan atas nama Islam dan Jihad di seluruh dunia walaupun hakikatnya ketua mereka yang dinamakan sebagai Abu Bakar Al-Baghdadi atau nama sebenarnya ELLIOT SHIMON merupakan seorang agen Mossad dan seorang penganut Yahudi berfahaman Zionis tegar. (RUJUK SINI) Satu lagi kumpulan pengganas yang diwujudkan oleh provokator tersebut adalah Al-Qaeda.

Dr. Zakir Naik merupakan antara musuh utama mereka. Selain mempunyai pengaruh besar, Zakir Naik juga merupakan antara ahli perbandingan agama yang boleh meruntuhkan usaha-usaha liberalisasi oleh kumpulan-kumpulan yang sedang bergiat cergas di seluruh dunia termasuklah Malaysia.

Mengaitkan Zakir Naik dengan keganasan adalah kerja yang paling mudah dilakukan. Kemudian, untuk 'versi Malaysia', mengaitkan pula dengan pemimpin-pemimpin beragama Islam seperti Najib Abdul Razak, Zahid Hamidi dan Abdul Hadi Awang, juga merupakan serampang dua mata yang bukan sahaja dapat mengeruhkan hubungan antara kaum dan agama di negara ini, tetapi juga untuk mencipta penggantungan umat bukan Islam kepada DAP.

Kerana itulah, mereka amat berminat dan bersungguh-sungguh menyiarkan dan memanipulasikan berita-berita tentang rasuah, penyelewengan dan seumpamanya. Sebarang berita membabitkan para pemimpin beragama Islam, akan dibesar-besarkan, walaupun hakikatnya pengamal terbesar nilai-nilai tersebut adalah pemimpin mereka sendiri.

Ia samalah seperti menaikkan harga barang... mereka yang menaikkan harga barang, tetapi mereka segera menyalahkan pihak lawan!!!


7 comments:

Anonymous said...

Tritini yang asal tak cukup baguih di tokok tambah pulak yang baru: bendera AS, dolar dan rumah api, fuyo, imaginasi homo sapien memang diluar jangkaan, he he.

Anonymous said...

Bukankah Najib yang mahu ahli united mohd najib organisation jadi mcm ISIS? Siapakah yang mengalualukan zakir naik ni kalau bukan najib dan mb terengganu?

Unknown said...

Mereka ini sampai kiamat menabur fitnah dan hasad dengki. Mereka iri hati dengan umat Islam sampai bila bila.

Anonymous said...

Kelahiran kali kedua waima tiga empat dan seterusnya tidak merubah apa apa kalau DNA baka busuk masih disitu dan mengusai pemikiran dan tindak tanduk. Mana mana Landlord pasti akan halau pendengki dan pembusuk hati sedemikian rupa.

Anonymous said...

Tolonglah, Zakir Naik bukan IS, malah IS amat memusuhi Zakir Naik. Ko ni faham fakta ke jenis main sakau tak kaji biji butir?

Anonymous said...

Mereka tidak berupaya berhujah melawan Dr Zakir Naik. Lalu dia dikaitkan dengan pengganas. Dr Zakir Naik hanya menyampaikan kebenaran. Dia tidak pernah menyuruh orang Islam membunuh orang bukan Islam.

Orang yang ingin membunuh orang tidak perlu berdakwah. Contohnya seperti Osama Ben Laden.

Dan ingatlah wahai muslimin dan muslimat, berdakwah itu adalah wajib untuk setiap orang Islam. Jangan menentang dan memperlekehkan usaha2 dakwah Dr Zakir Naik kerana kita sendiri akan ditanya oleh Allah nanti apakah usaha2 dakwah yang kita lakukan semasa kita hidup didunia ini. Adakah kita yang hanya memberi ceramah di masjid2, surau2 ataupun di majlis2 sudah dikira berdakwah?

Anonymous said...

Ali muncul hero dalam persekitaran white supremacy di Amerika.

Sadiq Khan jadi datuk bandar dalam persekitaran white spremacy di UK.

Kalau siapa jadi Nga Kock Moi dan MKini, dia pun tentu jeles juga.

 
Blogger Templates