Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, December 17, 2016

DOKTOR KURANG AJAR MENGHINA DYMM YANG DI-PERTUAN AGONG!!!



Sedang viral di Facebook...

Dia hanyalah seorang doktor pelatih di sebuah hospital kerajaan. Lebih tepat di Hospital Tengku Ampuan Rahimah Kelang sebagaimana yang tercatat dalam profil FBnya.

Maknanya, dia masih belum sah dalam perjawatannya. Sebelum boleh menjadi doktor berdaftar penuh, dia perlu sah dalam perkhidmatan. 

Namun...

Melihat dan membaca tulisan-tulisannya membuatkan kita terfikir, apakah ini penjawat awam yang diperlukan oleh masyarakat?



Statusnya terlalu banyak memaki hamun pemimpin negara dan terkini kurang ajar dan biadap pula dalam mempertikaikan keabidan DYMM Yang Di-Pertuan Agong, bahkan disarankannya agar meletakkan jawatan sebagai Yang Di-Pertuan Agong. 

Tulisan-tulisannya yang berani menentang arahan-arahan majikannya termasuklah arahan KSN agar penjawat awam tidak menyertai perhimpunan haram, boleh dibaca dengan ejlas. Sattusnya memaki hamun ketua-ketua jabatan dan pakar-pakar hospital kononnya pilih kasih dan mengutamakan 'VAGINA' (pilih jantina), juga amat menjengkelkan apatah lagi dia hanyalah seorang doktor pelatih.


Apa masalah dia sebenarnya?

Benci betul nampaknya dia dengan keabidan DYMM Yang Di-Pertuan Agong. Tetapi pada masa yang sama, sayang benar dia dengan golongan peliwat dan LGBT. Bukan main kuat lagi dia membela kemungkaran yang dikatakannya sebagai kebenaran!

Kita tunggu tindakan daripada KSN dan JPA. Adakah dia akan dilepaskan, menjadi doktor, jadi kaya-raya dengan lari ke sektor swasta dan berterusan memaki hamun kerajaan yang telah membiayai pengajiannya di Mesir berbanding tindakan tegas, pantas dan keras yang telah diambil terhadap kakitangan awam yang setia menjelaskan dasar-dasar serta menangkis dakyah-dakyah palsu terhadap kerajaan.


14 comments:

Anonymous said...

Aku dah agak.. rupanya benar doktor ni penjilat kunyit al juburi...

Doktor ni kalu kt Thailand lamo dh kono tanam.. respect lah sikit raja.. biadap punya doktor..

Anonymous said...

mesti diambil tindakan skeras-kerasnya supaya menjadi pengajaran kepada penjawat awam yang lain supaya mempunyai ahlak yang mulia

Anonymous said...

Memberi dana utk belajar bukan bererti kita bertaqwa kpd UMNO dan membiarkan pemimpin2 berasuah.

Anonymous said...

Itulah perangai sebenar pentaksub parti yg tak ada arah tuju tu..

Anonymous said...

Tak sangka pulak pondan hitam legam pun bercita cita nak jadi 'adik angkat' Al Juburi. Ingatkan Al Juburi hanya minat budak2 yg putih gebu macam fizi aww, saiful, assmin, dll.
PAN pun sekarang ni dan macam lebih kapir dari tuan dapigs mereka yg kapir ori.

Anonymous said...

Celako punyo manusia!!! Musibah lah ko!! Aamiin

Anonymous said...

Duh takde kaitan ngan umno mahupon rasuah entry Ni...Bebal tu Jangan tunjuk semua

Elperani said...

tak layak diterima jdi doctor kerajaan..Bahaya !

Anonymous said...

laaaa..aku dah agak...gay juga rupanya...haha

Anonymous said...

Tp agong bkn ahli umno pun, so apa kena mengena statement ni..hina sajalah najib apasal hina agong pl..

Anonymous said...

Doktor ni memang boleh berfikir dan adalah dosa utk dia kalau tak benci UMNO. Kat UMNO semua ada cam fitnah, simpan pompuan,bunuh, curi, rasuah dsbnya.Amat jelas sekali org2 UMNO tu penganut ugama Syaitan.

Rzys Rzys said...

Tindakan yang setimpal hendaklah diambil bagi mengajar manusia (manusia?) yang kurang ajar yang berasa sudah hebat sangat dan boleh memuntahkan sewenang2 kata2 nista mengikut keegoan diri. Jika dibiar tanpa tindakan manusia begini akan lebih kurang ajar dan biadap..yang akan menjadi ikutan pada yang lain. Budaya begini harus dimusnahkan dari tunas supaya tidak menjadi wabak yang akan merosakan negara.Hukuman yang harus diterima harus menjadi pengajaran. Mohon maaf scara terbuka adalah jalan mudah untuk melarikan diri dari tanggungjawab dan akan jadi kaedah yang bagi mereka yang memang sudah punya niat menghina dan tahu akn lepas jika memohon maaf. Kerosakan telah berlaku walau berjuta kali maaf dipohon.

Ida Rose said...

Tindakan yg keras dan buang keluar drp perkhidmata, Dia nanti nya akn menjadi duri dlm daging.Muda2 dah pandai kurang ajarq dan makinhamun org.pls Mr? KpN and Mr PM...tlg hancurkan sblm ianya membahayakan negara, Agama dan bangsa. Dia boleh di buang krn tlh mengingkari Aku janji Penjawat awam yg tlh beliau ikrarkan sblm jadi penjawat awam. Memang,,bunuh satu akn tumbuh seribu..Tetapi,,tak buat akn tambah berjuta..Kami rakyatpun tak nk Dr. Kurang ajarq ni merawat kami......

Anonymous said...

Nak bertaqwa kpd UMNO atau Allah. Nampak jelas kedua dua Ni adalah berlainan.

 
Blogger Templates