Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, December 4, 2016

HARI INI, DAP MENANG BESAR SELEPAS BERJAYA REALISASIKAN IMPIAN MENDIANG LEE KUAN YEW JINAKKAN MAHATHIR DI DALAM SANGKAR!!!



Hari ini merupakan HARI KEMENANGAN TERBESAR buat DAP.

Dan kalaulah pada hari ini, Lee Kuan  Yew masih lagi bernyawa, sudah pasti dia merupakan orang yang paling kuat melompat dan menari-nari setelah Mahathir yang pernah dilabelkannya sebagai Ultra-Malay di Parlimen Malaysia tatkala Lee Kuan Yew dan PAP masih lagi bertapak dalam Parlimen Malaysia sebelum pemisahan Singapura dari Malaysia.

Tunku Abdul Rahman juga pastinya akan menepuk dahi sekiranya masih hidup kerana Mahathir adalah mereka yang bergelar The Young Turk dalam UMNO yang kononnya tidak sukakan sikap Tunku yang sangat liberal dan terbuka, sebaliknya menggesa agar Tunku dan dasar kerajaan yang lebih bersifat Melayu.

Sulaiman Palestin, Jaafar Albar, malah Tun Dr. Ismail juga tentu sekali akan meludah kepala Mahathir setelah kata-kata mereka lebih 60 tahun lalu bahawa Mahathir adalah seorang pengkhianat, hari ini terbukti dengan terang dan jelas.

Nama MAHATHIR KUTTY ISKANDAR KUTTY kali pertama diperdengarkan oleh Hishamuddin Rais yang memperolok-olokkannya. Orang UMNO segera mempertahankan Mahathir kononnya, Mahathir adalah Melayu walaupun bapanya memang sah berketurunan India Kerala. Nasab Melayu Mahathir dinisabkan kepada keturunan ibunya.

Dari awal sehinggalah beberapa ketika sebelum BOBOI kehilangan jawatan Menteri Besar Kedah dan dipecat dari UMNO, Mahathir memperkenalkan dirinya sebagai pejuang Melayu, sebagai pejuang Islam, bahkan sebagai seorang ultra fundamentalis Islam yang berasaskan Melayu. Sajak-sajak dan buku-buku Mahathir banyak tentang Melayu.

Semuanya Melayu kerana Mahathir berkuasa atas kepala Melayu. Apabila kepentingannya terjejas menerusi pencantasan projek-projek kerajaan kepada kroni-kroni dan proksi-proksi serta jawatan dan laluan politik anak lelakinya, si Boboi.


Maka tidak hairanlah mengapa kroni-kroni utamanya terdiri daripada YTL, BERJAYA, Ananda Krishnan, Arumugam dan Teng Peck King serta beberapa nama lain yang tidak ada nahu Melayu-Bumiputera pun pada nama mereka.

Berdekad-dekad dia cuba menampilkan dirinya sebagai PEJUANG ULTRA MELAYU walaupun hakikatnya apabila dia mendapat kuasa, Melayu-Bumiputera tidak lebih daripada sekadar selipar jambannya manakala kek ekonomi terbesar untuk orang lain, akhirnya Mahathir menampilkan wajahnya yang sebenar...

Dan hari ini, DAP dan Lim Kit Siang berjaya merealisasikan impian dan keinginan terbesar Lee Kuan Yew semasa hidupnya....

BRAVO MAHATHIR!!!


12 comments:

Anonymous said...

akhirnya tun m tertunduk juga kpd limkomunis. dia sanggup. kesian tunduk diri kpd kafir harbi..

Anonymous said...

Itu lah dialog lazim UMNO untuk menutup pekongnya yg busuk.

Unknown said...

Betul..dia diakhir hayatnya menujukkan tahap kemunafikannya..tahap yg paling tinggi..

Anonymous said...

Tahniah DAP. Aku bangga kerana DAP telah dapat menangkap pengkhianat melayu hidup-hidup sebelum dia mati.

Anonymous said...

Akhirnya DAP menang... berjaya tundukkan mahathir...
Camtu punya pintar mahathir pun boleh diperbodohkan DAP apatah lagi macai2 bebal dia lagi bodoh...
Lps ni kita tengok pula kebodohan muhyiddin dan mukhriz...
Melayu2 PKR dan PAN dah lama diperbodohkan DAP...

Ted Manoff said...

Dia duduk sama bukan sebagai Melayu tetapi sebagai India.

Semperit. said...

Tak terlintas dipikiran aku mahathir duduk bersama pemimpin Dap.Melayu tertipu lagi. Memalukan..

Anonymous said...

Najib pelihara jow low ok ke

Anonymous said...

Tak pelah.. Biaq pilah....atok tua tu jgn dilayan sangat lagi pun dia bukan ada jawatan apa2 pun dlm kerajaan.. Lainlah kalau Pm Najib duduk dgn Dap mahu pengsan dek non...

Anonymous said...

Sekurang kurang Madir akui kesongsangan perjuangan UMNO yg hanya berteraskan rasuah. Kalau cina kaya sebab berkerja keras, melayu kaya sebab rasuah. Nampak jelas Islam hanya label luaran melayu. Ke nerakalah melayu.

Anonymous said...

Guan Eng tu tak rasuah ke? Bungalow tu cuma yang dapat bukti. Ratusan juta lagi duit kang taw disimpan di hong kong (tempat paling selamat simpan duit rasuah).

Anonymous said...

tun m dulunya bkn dlm umno. maknanya ketika dia dlm umno he is no better. mencekik rasuah. korang si dap komunis tidak melantak rasuah. dgn menjadi org tgh wholesalers salai peniaga2 melayu. dorang sendiri meniaga business pelacuran perjudian mengira2 barangan cukup mahal...mmg mereka guarantee masok neraka dan kekal d sana dan akan kenal siapa Allah. melayu yg bodek komunis2 pon neraka menanti pelacur agama dan bangsa.

 
Blogger Templates