Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, December 14, 2016

PENYAKIT PEMBOHONG DAN PENDUSTA MUHYIDDIN YASSIN SEMAKIN MENJADI-JADI SELEPAS DAP MEMBAYANGKAN MUKHRIZ SEBAGAI BAKAL PM BERBANDING DIRINYA!!!



Rupa-rupanya orang yang kehilangan jawatan dan kedudukan akan menghadapi delusi yang sangat kronik. Walaupun di bibir mengatakan kononnya dia dibuang dan diterajang keluar kerana memperjuangkan kebenaran dan rakyat, hakikatnya pembohongan tidak boleh ditutup pada setiap masa kerana akhirnya Allah Taala jugalah yang membuka pembohongan tersebut.

Apatah lagi pembohongan tersebut melibatkan kemaslahatan ummat dan rakyat.

Itulah yang berlaku kepada Muhyiddin Yassin, bekas Timbalan Perdana Menteri yang telah tersalah langkah dan kini tersepit antara Mahathir dan nafsunya sendiri.

Bermula dengan cubaan untuk menutup malu yang dia tidak membaca atau peduli dengan keterangan dan penjelasan membabitkan 1MDB yang dibuat oleh pengurusan entiti pelaburan tersebut kepada Kabinet, kemudian memanjangkan pembohongan tersebut apabila berasakan Mahathir berada di pihaknya dan dia boleh menang dengan mudah menerusi pembohongan.

Akibatnya ialah, Muhyiddin mengumpul pembohongan demi pembohongan dan dia kini seperti tidak tahu yang mana satu realiti dan yang mana satu pembohongan.

Ceramah-ceramahnya masa kini tidak lebih daripada nostalgianya semata-mata. Dan seperti orang lain yang bernostalgia setelah kehilangan jawatan dan kedudukan, Muhyiddin hanya mampu mencari salah orang lain tanpa mahu mengaku kesalahan dan kesilapan serta kegagalan percaturan politiknya.

Terbaru, dalam KiniTV, Muhyiddin cuba menimbulkan kegemparan kononnya, gambar Perdana Menteri Malaysia, Najib Abdul Razak telah diturunkan semasa pembukaan Malaysia Pavillion yang bertempat di Milan World Expo 2015. Kononnya, Najib telah memalukan Malaysia. Jadi, gambarnya perlu diturunkan kerana hanya akan memalukan Malaysia. (RUJUK SINI)

Berdasarkan kepada pembohongannya tentang 1MDB yang katanya, dia hanya mendapat maklumat tentang 1MDB daripada akhbar The Edge, jadi tidak hairanlah kalau Muhyiddin Yassin YANG TIDAK TAHU APA-APA sepanjang dia bergelar AHLI POLITIK, termasuklah kes BESTARI NET dan ANAKNYA sebagai PROKSI pemilik Bestari Net, meneruskan tradisi PEMBOHONGANNYA untuk menunjukkan dia bekerja dan tahu segala benda.

Pemilik The Edge dan pemiliknya bersama, didakwa oleh Xavier Justo sebagai PEMBOHONG yang berjanji hendak membayar RM2 juta kepadanya bagi maklumat-maklumat dan dokumen daripada PetroSaudi yang kemudiannya diubahsuai untuk serangan ke atas 1MDB oleh Tony Pua sebelum disertai oleh Mahathir. Xavier Justo membuat pendedahan tersebut dalam transkrip perbualannya dengan Clare, seorang upahan yang mengendalikan Sarawak Report yang dilihat sangat rapat dan akrab dengan Mahathir.



MATRADE telah mengeluarkan kenyataan media yang menerangkan bahawa Muhyiddin Yassin adalah seorang pembohong dan pembuat fitnah. Bahkan MATRADE mengesahkan semua pihak yang terlibat di dalam mengendalikan Malaysia Pavillion telah menafikan bahawa gambar Perdana Menteri telah diturunkan pada bila-bila masa.

Terdesak sungguh dah si Muhyiddin Yassin yang tidak melihat sebarang cahaya lagi untuk kerjaya politiknya!!!


7 comments:

Anonymous said...

Hihi..masalahnya kenapa report pac tak didedahkan..
Aku rakyat jelata yg tak makan dedak ni pun kau kata pembohong dan pendusta jgk ke??????

Anonymous said...

mana2 yang telah hilang jawatan semua meroyan.

nuar meroyan

yidin meroyan

boboi meroyan

Anonymous said...

Dia kata cerita ni 3 tahun lepas...tapi cerita 1 mdb kecoh...awal tahun lepas...mcm mana tu yer...nampak sangat tipunya

Anonymous said...

Nanti sama2 kita tgk cucu separa cina yiddin akan dibesarkan sebagai Melayu atau cina.
Anak betina yiddin pun sama standard kurang ajar dia. Lebih sesuai bergaul dgn puak2 kapir dan pendatang yg sama standard kurang ajar.

Anonymous said...

kalau tak bohong mcm mana nak hidup brother.. tak bohong bukan lah org politik namanya.. kita perhatikan aje gaya hidup org politik ni.. dia ingat rakyat ni semua tolol mcm dia.. adala beberapa kerat yg tolol yg blh di bangangkan.. bila tiba pru baru kita ajar mrk ni.. yg tolol tetap tak blh terima kekalahan.. tak kisah la mana2 pun..

Anonymous said...

kesiannnn...menyesal pun tak guna lagi...itulah, dengar sgt kelentong mamak tua tu...kan sekarang dah susah...

MOHD SAID BIN HALIMI said...

Itulah akbat berpoltik cara orang kecewa.

 
Blogger Templates