Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, December 12, 2016

PRINSIP SONGSANG PAN YANG AKAN PERTAHANKAN DAP SAMPAI KE TITISAN DARAH TERAKHIR!!!



PAN tidak lagi berselindung yang mereka sebenarnya 'dijadikan' hanya untuk mempertahankan DAP daripada diserang oleh UMNO dan kini PAS. Walaupun pada masa yang sama, PAN memperlekehkan Melayu-Melayu did alam UMNO dan PAS namun alasan yang diberikan oleh PAN ialah, UMNO dan PAS menjadikan DAP sebagai kambinghitam untuk memenangi hati orang Melayu bagi menghadapi PRU akan datang. 

Menggambarkan PAN sebagai sebuah parti yang tidak RASIS kerana membela DAP yang dianggap sebagai pejuang anti-rasis, PAN berikrar dan mengambil tanggungjawab untuk mempertahankan DAP daripada serangan UMNO dan PAS. DAP dikatakan menjadi sasaran mudah untuk UMNO dan PAS yang menyebabkan PAN perlu mengambilalih tanggungjawab sebagai perisai. 

"Itu adalah satu cara untuk mereka menang pada PRU akan datang. Kita perlu menyebarkan fakta bahawa DAP bukanlah musuh kita," kata seorang delegasi PAN dari Selangor, Jamzuri Ardani dalam konvensyen PAN yang diadakan di Shah Alam. 

Menurutnya lagi, PAN akan menangkis sebarang isu yang dibangkitkan oleh PAS dan UMNO ke atas DAP.

"Kita akan ke akar umbi dan menghapuskan semua sentimen perkauman yang diwujudkan oleh UMNO. Kita akan bertindak berdasarkan fakta dan kebenaran."

Sayang betul nampaknya PAN dengan DAP!

Mempertahankan DAP kononnya untuk menentang rasis tetapi menyerang UMNO dan PAS tidak pula rasis... semuanya hanya kerana PAN makan dedak DAP!!!


3 comments:

Anonymous said...

bukan dedak dah...lebih teruk dari tu...lauk panggang beb

Anonymous said...

Siape PENYOKONG PAN????

3 4 ekor je pnyokong PAN...

PAN n BUNGA RAYA adalah ahli parti yg KECEWA n BERMASALAH ddlam umno/pas..

Out of service n try again later.

Kihkihkih

Anonymous said...

Tak heran...memang Pan ditubuhkan dgn kerjasama Dap utk dijadikan kaldai.

 
Blogger Templates