Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, March 9, 2017

AKAI SI ZAIRIL... DIA YANG KESEDAPAN, UMNO PULA YANG DIPERSALAHKAN BILA VIDEO DIA MENARI DENGAN DYANA SOFYA MENJADI TULAR!!!



Ahli Parlimen Bukit Bendera, Zairil Khir Johari @ Christopher Ross Lim yang juga merangkap Pengerusi badan pemikir DAP menggunakan dana negeri, Penang Institute selain berjawatan selaku Presiden Persatuan Bola sepak Pulau Pinang yang sedang dikecam teruk ekoran prestasi pasukan negeri yang sangat mencorot, diasak dengan pelbagai isu termasuklah isu terbaharunya, dua klip video dia berhibur di sebuah kelab malam bersama-sama Dyana Sofya, calon DAP semasa PRK Teluk Intan dahulu.

Walaupun memang terpampang jelas mukanya, Zairil cuba menafikan lelaki di dalam klip video tersebut adalah dirinya. Malahan, dia menuduh UMNO sebenarnya yang telah cuba merosakkan nama baiknya dengan mencipta klip video tersebut.

Alasan yang diberikan oleh Zairil untuk menutup aibnya, amat lemah dan memalukan walaupun dia adalah pengerusi sebuah badan pemikir yang konon-kononnya hebat dalam membina kerjaya Lim Guan Eng selaku bakal Perdana Menteri Malaysia.

"Pemimpin pembangkang itu menafikan dia adalah orang yang dimaksudkan di dalam klip video viral yang menunjukkan seorang anak muda menari di dalam sebuah kelab.

"Ianya bukan saya, betul-betul mengarut. Mereka karang cerita-cerita karut tentang saya hampir setiap hari. Ia seolah-olah tidak berakhir," kata Zairil berdasarkan artikel berbahasa Cina itu.

Di bawah adalah dua klip video yang sedang tular di media-media sosial termasuklah di Facebook dan WhatsApp.

video


video





4 comments:

Anonymous said...

Dia tak pakai spender pun salahkan UMNO. Pukimak punya Cina DAP.

Anonymous said...

Video cut and paste itu memang sudah jadi hak milik UMNO. Itu sahajalah yg boleh dilontarkan parti sial ini utk menutup rasuah yg berleluasa.

Anonymous said...

Anak mama yami tu...baguih no.

Anonymous said...

Kalau DAP rasuah diam membisu

 
Blogger Templates