Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, April 12, 2017

BERANIKAH DAP SAMAN HADI AWANG SETELAH DIDEDAH BERKONSPIRASI DENGAN KUASA ASING UNTUK MEREKA BERKUASA DI PUTRAJAYA?!!!



Apa macam DAP?

Ada berani saman Abdul Hadi Awang kerana dakwaan Presiden PAS itu, DAP berkolobrasi dan berkonspirasi dengan pihak asing untuk menggulingkan kerajaan sedia ada dan bagi membolehkan mereka menguasai Putrajaya?

Atau sekali lagi, satu political stunt akan dibuat oleh DAP seperti dalam beberapa isu yang lain termasuklah isu DAP menerima dana RM1.2 bilion dari Israel untuk PRU-12 dan PRU-13 yang didakwa oleh bekas ahli DAP sendiri, tetapi kemudian isu tersebut disenyapkan agar rakyat Malaysia terlupa dan tidak ingat lagi kisahnya.

Presiden PAS dalam ucapannya di Marang telah mendedahkan DAP berkolobrasi dan menjemput kuasa-kuasa asing untuk campurtangan di dalam politik Malaysia. PAS telah berada bersama-sama Pakatan yang diketuai oleh DAP sebelum ini. Jadi, dakwaan yang dibuat oleh Presiden PAS itu adalah sesuatu yang berat. 

Berat maksudnya ialah, PENGKHIANATAN DAN PENDERHAKAAN selain membawa maksud merancang untuk melakukan serangan ke atas Perlembagaan dan Yang Di-Pertuan Agong.

Tahun lepas, Dr. Mahathir juga memberitahu media-media Australia, dia mahu kuasa-kuasa asing mencampuri urusan politik Malaysia. (RUJUK SINI)



2 comments:

Anonymous said...

Jgn biarkan kuasa asing campur tangan dlm hal politik negara kita.

Anonymous said...

Bagus juga kalau kuasa asing buka mata kita yg buta dan hati yg dah mati hidup balik supaya kesilapan memilih manusia yg durjana diinsafi di dunia kerana kesilapan cam ini dipadang masyar tidak akan diterima. Terang benderang Najib adalah penyamun dan pembunuh tapi kita tutupkan minda kita sebab dia org Melayu. Adakah kesilapan cam ini boleh diampunkan kelak di padang masyar.

 
Blogger Templates