Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, May 1, 2017

KERANA BENGONG DAN TAKUT KEHILANGAN JAWATAN, AZMIN ALI TERKANTOI MENIPU SALAHKAN JAKIM KERANA KONSERT SELENA GOMEZ!!!



Kebengongan dan kemantulan setelah perwakilan PAS sebulat suara meluluskan usul memutuskan tahaluf siyasi dengan PKR selain kembang-kuncup sementara menantikan keputusan Majlis Syura PAS atas isu yang sama, telah membuatkan Azmin Ali mengantoikan dirinya sendiri.

Sekaligus menunjukkan otaknya sedang berkecamuk sehingga tidak tahu apa yang harus dilakukannya selain daripada mencari jalan untuk menyalahkan orang atau pihak lain untuk menutup keresahannya.

PAS sebelum ini menyatakan antara salah satu sebab mengapa mereka ingin memutuskan tahaluf siyasi dengan PKR ialah kerana PKR tidak menghormati tuntutan mereka agar konsert Selena Gomez di Shah Alam tahun lepas tidak diadakan.

Tidak tahu apa yang harus dijawab, Azmin Ali kemudiannya mendakwa JAKIM yang memberikan kebenaran agar konsert tersebut diadakan. Seperti budak manja yang minta dibelikan aiskrim, Azmin Ali kata, dia tidak boleh dipersalahkan. PKR juga tidak boleh dipersalahkan, sebaliknya PAS harus menyalahkan JAKIM kerana JAKIMlah yang membenarkan konsert tersebut diadakan.

Katanya, tidak adil dia dikritik kerana konsert tersebut kerana menurutnya, Kerajaan Negeri Selangor tidak ada kaitan dengan konsert berkenaan. (RUJUK SINI)

Bagaimanapun, hari ini, JAKIM menafikan pihaknya mengeluarkan kelulusan untuk konsert penyanyi dari Amerika Syarikat itu di Shah Alam, tahun lepas.


Tan Sri Othman Mustapha berkata, kelulusan persembahan untuk konsert seperti itu tidak terletak di bawah bidang kuasa JAKIM.

Kata Ketua Pengarah JAKIM, tuduhan liar yang dilemparkan oleh Azmin itu, boleh menjejaskan reputasi dan kredibiliti JAKIM sebagai sebuah agensi yang bertanggungjawab bagi hal ehwal Islam di negara ini.

Sepatutnya Azmin mahupun beberapa pihak yang lain membuat rujukan dengan JAKIM terlebih dahulu sebelum membuat sebarang kenyataan berkaitan JAKIM.

Kesian sungguh Azmin Ali!

Sudahlah menipu, terkantoi pulak tu... takkanlah seorang Menteri Besar yang pandai bercakap, yang hebat auranya, boleh tidak tahu bidang kuasa agensi berkuasa?

Atau sememangnya penipuan sudah menjadi darah dagingnya?




6 comments:

Anonymous said...

Sedap citer ni..tambahan ajinomoto dan chicken stock membuatkan ianya lazat..


Teruskan azmin ali..we'll support u
Kami drp pengundu seksyen 2 shah alam..

Anonymous said...

sememangnya penipuan sudah menjadi darah dagingnya

Anonymous said...

membohong, menipu, putarbelit memang dah jadi makanan harian Azmin dan pkr... yelah..dah bertahun2 lamanya serah bontot dia dan body bininya kpd Aljuburi laknatullah...semata2 nak dapatkan kekayaan dunia... ler ni serah maruah kpd kafir laknat DAP...

Unknown said...

Dalam darah dia ada DNA tipu, fitnah, kencing kawan2, bukan salah aku..semua salah orang..Aku tak salah

Unknown said...

Ni salah satu org yg terbodoh dlm pkr !!!

Anonymous said...

jakim yang luluskan konsert selena gomez? ah..ah..ah..ah.
susah sungguh aku nak paksa diri untuk percaya kata2 azmin ni. percayalah..percayalah..percayalah.........
akhirnya aku hanya percaya bahawa azmin terkantoi, malah aku percaya azmin yang mengantoikan dirinya sendiri. ada ke patut jakim yang luluskan konsert lagho begitu.... azmin ni reti tak bidang tugas jakim? simpan la sikit kelabu malami tu untuk esok lusa, jangan habiskan awal sangat...azmin azmin..

 
Blogger Templates