Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, June 20, 2017

WEI SADDIQ, RIZAL MANSOR PERINGATKAN KAU SUPAYA SKANDAL PRESIDEN CAP BUNGA DIGOSIPKAN JUGA DI KAMPUNG NANTI!!!



Syed Saddiq kalau nak jadi ahli politik yang matang dan tidak kelihatan bodoh, jangan malas membaca. Baca dan fahami apakah Datin Seri Rosmah benar-benar menerima berlian tersebut atau ini semua hanya cerita rekaan semata-mata? Pandai bercakap dan berdebat belum tentu akalnya sempurna.

https://m.malaysiakini.com/news/385999

Jangan buat fitnah di bulan Ramadan ini kerana DOJ tak pernah sama sekali sebut nama Datin Seri Rosmah Mansor terima apa jua barang kemas termasuk rantai pink yang dituduh Syed Saddiq dalam instagram dia.

Syed Saddiq jangan lari dari topik asal, dia perlu terlebih dahulu jawab isu-isu mengenai pembayaran RM22 juta kepada Yayasan Clinton oleh Tun Mahathir untuk kerja-kerja melobi DoJ.

Syed Saddiq yang masih lagi muda dan mentah dalam politik ini jangan terlalu ghairah mencari populariti. Dia ini cuma boneka politik yang mudah digula-gulakan oleh orang seperti Tun M dan Tun Daim.



Syed Saddiq lupa untuk berpesan kepada rakyat apabila balik kampung nanti, bincangkan juga masalah-masalah jijik yang turut melanda pemimpin PPBM sendiri. Hinggakan kredibiliti presiden dipertikaikan ahli sendiri termasuk oleh ahli armada di bawah naungan Syed Saddiq.

Presiden yang Syed Saddiq sanjungi, TS Muhyiddin Yasin masih berdiam diri soal skandal hubungan sulit dengan Nika Gee. (rujuk akuan bersumpah suami Nika Gee).

Sebagai orang yang pernah mengaku sebagai tokoh agama, berdegar-degar bercakap soal membela agama dan kebenaran dan suka menggunakan ayat al-Quran dalam ceramahnya, beliau terpalit dengan skandal sejijik ini.

Bukan sekadar itu, skandal bersama wanita bukan Islam ini juga telah meruntuhkan rumah tangga wanita tersebut. Orang seperti ini, selagi dia tidak membersihkan namanya hanya layak menjadi seorang pemimpin kepada kaki disko.


Bincangkan juga kemewahan anak-anak dan cucu Tun Mahathir yang mempunyai harta berbillion ringgit. Hingga salah seorang cucu Tun M yang belum berusia 30an mempunyai beg tangan yang berharga RM 400 ribu.

Kita semua pulang ke kampung menaiki kenderaan dan bersesak di jalanraya. Bincangkan juga bagaimana anak cucu Tun M pulang ke beraya naik jet mewah. Kalau benar Tun M itu pemimpin yang bersih, mari kita bincangkan dari mana sebenarnya datang kekayaan anak cucu nya.

4 comments:

Anonymous said...

Heei Syed Saddiq Siragar... kencing pun bercabang... do you homework..Pengerusi.. Presiden dan kau sendiri pun bukan betul... hahaha Syed Saddiq... budak suruhan aje

Anonymous said...

Kg Palladium...

Juragan69 said...

Haluuu....bhai tfk,gua percaya bhai semua kekayaan tun dan keturunan beliau dari jawatan beliau dlm UMNO...Gua ulang lg..UMNO dan BN(PM) masalahnya bhai knp bangang sngt ahli umno yg rela mmbiarkan presiden dpt kekayaan luarbiasa...mana halal dan haram dlm umno???
Prsoalan skrg bkn kekayaan tunku,razak,hussein atau tun(dh berlalu)ttp adakh ahli umno terus mmbngangkn diri "dulu kini dan selamanya'adakh isu presiden umno hnya akan dipersoalkn setelah beliau mnjd mantan je...bacul nya ahli umno dan contoh terbaik adalh lu...hahaha meneruskan bangang hnya kerana mencari mkn...

Anonymous said...

UMNO sememangnya lubuk penyamun. Ali dan Kassim Baba kalah dgn org2 UMNO. Mereka ni kebal dari undang2 negara. Haramjadahlah org2 UMNO. Harap Amerika tangkap2 khinzir2 ni. Biar mrk rengkuk dlm penjara Alcatraz. Bagui juga ada polis dunia. Tun keluar UMNO bab nak bertaubat. Org yg dah lebih 90 thn mana ada hati nak jadi PM kecuali kalau dia sendiri nampak negara sdg dijahanamkan oleh elit samseng.

 
Blogger Templates