Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, October 22, 2017

UNDI DAN SOKONG PAKATAN HARAPAN BERMAKNA MENGIAKAN KEZALIMAN MAHATHIR, KATA PRESIDEN PAS!!!



Tidak hairanlah mengapa DAP marah benar dengan PAS dan Presidennya, Abdul Hadi Awang. Kedegilan PAS dan Abdul Hadi Awang untuk menerima kehadiran Dr. Mahathir, memang terserlah dalam kemarahan silam yang masih tidak dimaafkan sehingga ke hari ini. 

Memang sukar untuk mana-mana ahli dan pemimpin PAS kecuali yang sudah termakan budi DAP sahaja, yang akan memaafkan dan melupakan perbuatan Dr. Mahathir. 

Abdul Hadi Awang dalam satu kenyataan dua hari lepas berkata, Dr. Mahathir adalah orang di sebalik pelbagai tindakan yang menyebabkan rosaknya sistem negara ini secara besar-besaran. Dr. Mahathir baginya perlu bertaubat kerana dialah punca kepada kerosakan semua sistem di negara ini, mengurangkan hak dan kuasa Melayu-Islam dan Majlis Raja-Raja, mengamalkan demokrasi tempang dan memerintah negara secara diktator. Dia tidak pernah mengakui semua kesalahan itu dan tidak pernah meminta maaf atau berhajat memohon maaf kepada mangsa, sebaliknya sentiasa mempertahankan salah lakunya. (RUJUK SINI

Menurut Abdul Hadi Awang lagi, gabungan Pakatan Harapan yang dipengerusikan oleh bekas diktator itu, umpama mempersetujui dan menghalalkan perbuatan kejamnya sewaktu berkuasa dahulu. 

"Mahathir tidak jujur untuk selamatkan Malaysia, sebaliknya semua usahanya adalah semata-mata untuk menjatuhkan Datuk Seri Najib Abdul Razak."

Justeru, mengundi dan menyokong DAP, PKR, PAN, PPBM bermakna mengundi dan mengiakan selain menegakkan kezaliman Mahathir, katanya. 

Abdul Hadi Awang tetap menegaskan teras politik di negara ini adalah Melayu-Islam. Hanya ada dua parti sahaja yang tersedia untuk Melayu-Islam iaitu UMNO dan PAS. PPBM dan PAN baginya, hanyalah serpihan atau produk yang dihasilkan oleh DAP bertujuan untuk memecah belahkan Melayu-Islam demi meraih keuntungan dan kuasa kepada kelompok minoriti yang telah menikmati pelbagai keistimewaan selama Malaysia wujud di bawah pentadbiran Melayu-Islam dan Bumiputera.


2 comments:

Anonymous said...

Betul

Anonymous said...

Allah dah klrkan title mahazalim utk tun m...syiok sendiri nak ikut ckp dia mcm la lks komunis suka sgt pd dia harbi komunis nih. Tun m dah jadi komunis...

 
Blogger Templates