Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, December 14, 2017

MAHATHIR SUDAH TERLAMBAT UNTUK GUNAKAN ANWAR IBRAHIM BAGI MEMBEBASKANNYA!!!



Trick Mahathir untuk menarik seberapa ramai massa ke jalan raya bagi membantunya mencapai cita-cita dan impiannya sedang digunakan.

Namun Mahathir sebenarnya sudah terlambat hampir 20 tahun kerana kemuncak daripada kesanggupan orang ramai turun ke jalan raya mendesak Perdana Menteri meletak jawatan adalah pada tahun 1998 iaitu pada zaman dia berkuasa.

Beberapa isu yang membelenggu Mahathir khususnya melibatkan pertentangannya dengan pihak istana Selangor dan Johor, membuatkan diktator tua tua terpaksa mrnggunakan Anwar Ibrahim, nama yang pernah cuba dilianglahadkan pada tahun 1998.

Pada masa yang sama Mahathir mengharapkan persamaan dia dengan Anwar Ibrahim kerana mereka sama-sama terlibat dalam skandal Forex, akan membolehkan para penyokong dan pentaksub Anwar berpihak kepadanya.

Mahathir pada masa yang sama cuba untuk membuatkan orang ramai terlupa bahawa penyokong dan pentaksub Anwar wujud kerana kebencian yang amat keterlaluan kepadanya. Dan walaupun sekarang ini dilihat ada perubahan sikap terhadap Mahathir tetapi majoriti penyokong dan pentaksub Anwar tetap menyalahkan Mahathir kerana menggagalkan usaha Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri dan memperbaharui hubungan diplomatik antara Malaysia dengan Israel.

Mahathir sudah jauh ketinggalan dan terlambat!!!


2 comments:

Anonymous said...

Mamak kerala ni dah terlalu nyanyuk dan pelupa

Anonymous said...

Madey masih tak sedar diri. Bnyk kelemahan ketika ada jawatan dulu.

 
Blogger Templates