Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, November 28, 2014

PARTI KOMUNIS MALAYA DAN PENGGANAS-PENGGANASNYA ANJUR MAKAN MALAM YANG DISOKONG PAKATAN RAKYAT DI PULAU PINANG!!!


Majlis Makan Malam melibatkan pengganas-pengganas Parti Komunis Malaya akan diadakan pada 29 November 2014 bertempat di Dewan Serbaguna Chai Leng Park, Seberang Jaya, Pulau Pinang.

Difahamkan selain daripada majlis makan malam, turut dianjurkan nanti adalah ceramah yang akan memutarbelitkan fakta sebenar tentang proses perjanjian damai, kebaikan perjanjian damai kepada perjuangan komunis, kehidupan selepas perjanjian damai dan lain-lain hal yang berhubung kait dengan perjanjian damai.

Makan malam tersebut turut menghimpunkan bekas-bekas pengganas komunis dan penyokong mereka yang dikatakan telah bertaubat dan mahu berubah. Pada masa yang sama, turut menerapkan tentang kebaikan fahaman komunis yang kononnya perjuangan demi keadilan sosial dan perikemanusiaan, sekalipun rekod Parti Komunis Malaya ialah kekejaman dan huru-hara selama lebih tiga dekad.

Parti Komunis Malaya ditubuhkan pada tahun 1930 dalam impian mewujudkan sebuah Empayar China Komunis yang berkiblatkan Mao Tze Tung dan Revolusi Kebudayaan Negara Tirai Besi itu bagi mengimbangi empayar komunis Russia dan blok kapitalis yang diketuai oleh Amerika Syarikat. Kejayaan mengkomuniskan Laos, Cambodia dan Vietnam memerlukan Tanah Melayu sebagai jajaran utama bagi penguasaan laluan perdagangan serta ketenteraan strategik yang membolehkan Komunis China menguasai sepenuhnya Laut China Selatan, Selat Melaka, Laut Jepun dan pinggir Pasifik.

Sepanjang penguasaan dan kejahatan Parti Komunis Malaya, ratusan ribu rakyat Tanah Melayu dan Sabah serta Sarawak menderita dibunuh, dizalimi, dicacatkan dan dijarah selain kerosakan harta awam dalam usaha Chin Peng untuk menguasai negara ini untuk dicantumkan dengan China..... SAMBUNG BACAAN DI BULETIN 247

No comments:

 
Blogger Templates