Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, February 22, 2015

HEBATNYA TEMBERANG SAMPAI KEDUTAAN JERMAN AKAN BUAT SPOT-CHECK DI KURUNGAN ANWAR IBRAHIM!!!

Nurul Nuha cuba mengukir namanya sebagai pembohong tegar sama seperti kakak dan ibunya, sekaligus mengikuti jejak langkah bapanya, Anwar Ibrahim yang kini merupakan banduan jenayah liwat yang dipenjarakan selama 5 tahun di Penjara Sungai Buluh.

Dalam demonstrasi semalam di hadapan Sogo yang turut menyaksikan Adam Adli dan Fariz Musa ditahan polis, manakala Nik Nazmi terpaksa menggunakan penyokong untuk melindungi dirinya, Nurul Nuha memaklumkan bahawa bapanya sekarang SAKIT BELAKANG dan PINGGANG. Seluruh keluarga dan peguamnya sedang cuba menukarkan status Anwar Ibrahim daripada BANDUAN JENAYAH kepada TAHANAN POLITIK.

Dengan kata lain, Nurul Nuha mengiyakan pendapat bahawa Anwar Ibrahim dan seluruh keluarga serta penyokongnya menghalalkan perbuatan liwat dan menganggap bukanlah satu kesalahan dan dosa untuk melakukan liwat!

Sebaliknya jenayah liwat dianggap sebagai POLITIK semata-mata. Pun begitu, sehingga kini tidak diterangkan langsung bagaimana air mani Anwar Ibrahim boleh berada di dalam jubur Saiful sedalam 4 cm.

Lebih menarik lagi, di sebalik sokongan anak muda yang tidak kunjung tiba, cuba dinafikan oleh Nurul Nuha. Kata Nurul Nuha, sokongan masih kuat. Dan walaupun mereka tidak lagi berkerumun, berdemonstasi dan membuat onar di jalan-jalanraya, tetapi mereka semua memberikan sokongan kepadanya menerusi telefon, e-mail, whatsapp, telegram, BBM, wechat dan sebagainya.... (HEHEHEHEHE)

Namun tiada yang lebih menarik ialah apabila Nurul Nuha turut mempamerkan kebodohan sejatinya apabila beranggapan Malaysia berada di bawah jajahan takluk Jerman!

Menurutnya, Kedutaan Jerman akan menghantar wakil untuk memeriksa keadaan penjara yang menempatkan Anwar Ibrahim bagi memastikan, Anwar Ibrahim tidak dianiaya!

Bukankah lebih baik kalau Nurul Nuha kata, Kedutaan Jerman menawarkan kerakyatan dan kediaman kepada Anwar Ibrahim dan keluarganya bagi mengeluarkan dia daripada hukuman penjara!

Bukankah lebih baik kalau Nurul Nuha katakan pengampunan telah diberikan oleh Kounselor Jerman sekaligus membolehkan Anwar Ibrahim perlu dibebaskan dari Penjara Sungai Buluh!

Dan alangkah baiknya jikalau Nurul Nuha katakan, Malaysia perlu tunduk kepada Jerman sebab Jerman mengasihi Anwar Ibrahim!!!

Lawak betul golongan yang ada darah Anwar Ibrahim nih!!!

Patutlah arwah datuk Anwar Ibrahim dahulu, hanyalah seorang pencari botol-botol terpakai sebelum memeluk Islam dan berkahwin dengan arwah neneknya!!!

BACA JUGA JINGGO PHOTOPAGES

10 comments:

Anonymous said...

Budak beringus ni, Pusat Tahanan Guantanamo tu lagi teruk dari Pusat Persinggahan Sementara Sungai Buluh Bapak hang.

Kenapa puak German tak pi periksa.

Pi balik pakai lampinlah Nuha.

Anonymous said...

Kelakau betul la anak pompaun peĺiwat ni. Pandai juga dia buat lawak bodoh....

Anonymous said...

Yg ada tgn kecik sebelah dia tu, anak dia ke..usung la anak kau...mcm kau dulu..jd penyambung hayat, satu generasi turun ke generasi berikutnya...rasanya zaman anak kau beso, sempat tu zaman imam mahdi, bukan atuknya, imam mahdi tuo meroyan peliwat...kah kah kah...bayangkan anak kau pejuang lgbt depan imam mahdi...kah kah kah....agak agaknya imam mahdi buat apa ya???????

Anonymous said...

Agaknya ramai dh rasa kena kelentong setiap minggu, maka kehadiran penyokong manusia dh bertukar kpd penyokong jin dan jembalang.

Anonymous said...

Kesian..... Nuha sekeluarga sebenarnya malu sangat akibat perbuatan bapak dia yg suka meliwat.

Anonymous said...

Dlm keluarga mereka ni tak ada ke yg cakap betul2 bukan main2 atau cubaan????

Anonymous said...

Saya kasihan dan sedeh melihat keadaan kelurga Anuar ini.Olih sebab nafsu serakah suami dan bapa,maka terjadilah episod seakan akan meminta sedekah olih keluarga mohon simpati rakyat.Saya hanya ingin memberi nasihat kepada WAWI dan keluarga,hentikan semua perbuatan memalukan,terimalah apa apa ketentuan ALLAH dengan sabar,dan saya percaya tiapx yang berlaku itu akan ada hikmahnya.Dari membuat kerja bodoh ini ada baiknya keluarga ini memperkuatkan Iman semoga hidup di restu dan di Pertunjukkan ALLAH.Sudah lumrah alam,kita akan lihat sebula dua lagi,kejadian ini lenyap begitu saja,orangx yang rapat dengan Anuar akan menjauhkan diri kerana beliau bukan lagi asset kepada mereka.

Unknown said...

Mana laki dia?nuuuuuuuuuhaaaa!!!.bkn kot.dia ni janda jg.tu lah benih xelok.benih yg elok pi antaq dlm juboq.

Anonymous said...

Budak hingus ni cukup lh ..
Terima lah keputusan kerana Allah sudah menentukn Kada & Kadar nya org yg bernama Anwar Ibrahim
Apa pun hakikat nya Anwar Ibrahim sudah didalam Penjara
Undang Undang sudah memutuskn
Polis dan Undang Undang Malaysia jgn bagi muka budak hingus ini sampai porak peranda kn umat Melayu & Islam

Anonymous said...

aku tgk muka nurul hana ni ada taik la..mungkin yg melekat kt alee utuh nuar kut..puihh

 
Blogger Templates