Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, February 18, 2015

MALU KERANA SHAFEE ABDULLAH BERJAYA BOGELKAN DAN KANTOIKAN PEMBOHONGAN LIWAT ANWAR IBRAHIM, AFIF BAHARDIN MAHU RUJUK SHAFEE KE JAWATANKUASA DISIPLIN MAJLIS PEGUAM!!!



Tindak-tanduk Tan Sri Shafee Abdullah yang berterusan menyerang Dato’ Seri Anwar Ibrahim pasca keputusan Mahkamah Persekutuan berhubung rayuan kes Fitnah II tempoh hari adalah sesuatu yang tidak beretika dan bersifat tidak profesional. Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Malaysia mengecam sekeras-kerasnya perilaku beliau dan memberi amaran supaya beliau menghentikan perilaku sumbang ini.

Hakikatnya, keberadaan beliau di dalam program UMNO untuk menyerang Dato’ Seri Anwar dan kesediaan UMNO menyediakan platform kepada beliau mengukuhkan lagi pendirian kami bahawa kes Fitnah II ini adalah satu rekayasa dan konspirasi politik untuk menyerang, mengaibkan dan menzalimi Dato’ Seri Anwar. Konspirasi ini juga adalah helah jijik UMNO untuk membantutkan usaha Pakatan Rakyat mengambil alih pentadbiran negara.

Perilaku Tan Sri Shafee ini telah menzahirkan keghairahan beliau yang ingin melobi satu ganjaran besar dari pihak UMNO. Persoalan yang timbul, apakah perilaku beliau ini ada kaitannya dengan spekulasi bahawa beliau akan dilantik sebagai Peguam Negara? Melihat kepada rekod lalu, setiap individu yang terlibat dengan usaha menjatuhkan Dato’ Seri Anwar akan diberi ganjaran dalam bentuk lantikan pangkat atau jawatan, sebagai contoh:

i. Mendiang Augustine Paul; disahkan sebagai hakim Mahkamah Tinggi dalam tempoh enam (6) bulan selepas menjatuhkan hukuman penjara kepada Dato’ Seri Anwar, dan beberapa bulan sebelum bersara dilantik sebagai Hakim Mahkamah Persekutuan;

ii. Tan Sri Musa Hassan; pegawai Polis Di Raja Malaysia yang terlibat di dalam kes Fitnah I, dilantik sebagai Ketua Polis Negara;

iii. Tan Sri Abdul Gani Patail; Ketua Pendakwaraya di dalam kes Fitnah I pada 1998 dan kini memegang jawatan sebagai Peguam Negara.

Berdasarkan kepada contoh-contoh di atas, ia menguatkan lagi kemungkinan bahawa Tan Sri Shafee sememangnya terlibat dan memainkan peranan besar di sebalik konspirasi politik untuk menjatuhkan Dato’ Seri Anwar.

AMK Malaysia menyeru barisan peguam Dato’ Seri Anwar agar bertindak merujuk Tan Sri Shafee ke Jawatankuasa Disiplin Majlis Peguam bagi membicarakan perilaku beliau yang telah melampaui batas profesionalisme seorang peguam apatah lagi sebagai pendakwaraya. Kami menyeru Majlis Peguam untuk bertindak tegas demi melindungi kewibawaan dan integriti institusi kehakiman dan peguam di negara ini.

DR. AFIF BAHARDIN
TImbalan Ketua
Angkatan Muda KEADILAN

NOTA:

Temberang dan tipu belit serta pembohongan fakta yang dibuat oleh peguam-peguam Anwar Ibrahim terutama sekali oleh AMK dan PKR selepas Mahkamah Persekutuan mengesahkan Anwar Ibrahim adalah seorang peliwat, tidak pula diadukan ke Majlis Peguam.

Belum berkuasa lagi. Baru sekadar perasan. Kalau dah berkuasa, sama macam DAP, mahu letakkan semuanya di bawah tapak kaki Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng.


36 comments:

Anonymous said...

Dr,bengap ini kata dia akan bawa 20K ahli PKR dari Png semasa perbicaraan Mantan KETUM tempoh hari....Taik Kucinglah.

Anonymous said...

Kihkihkih...dia pula panas bontot

Anonymous said...

Ni apa punya doktor???? Kalau camtu peguam bijak pandai Anwar pun boleh dibawa ke Majlis Peguam sebab kata hakim bersubahat... kalau puak mereka semua boleh... kalau orang lain tak boleh... piiii dah... bodoh PKR

Anonymous said...

Kena batang hidung mengelabah buat damage control. Sudah kantoi. Sekarang nak "gag" TSS dan lain-lain pihak yang sedang membuat road-show. Yang pembohong, pemfitnah, penghina mahkamah, adalah penyagak2 dalam PKR, DAP dan Bar Council.

Anonymous said...

DR sama rasa sama rata depan belakang sama saja

Anonymous said...

Masa si babi Nuar Brahim buat road show kenapa tak bantah pula..hallo dr. Bengap..si babi tu tangguh hampir 7 tahun tak pe pulak.bangang punya doktor

Anonymous said...

doktor haprak
mabuk daun
ketum hehe

Anonymous said...

ALjuburi setiap hari sejak 6 tahun yg lepas menyerang mahkamah boleh pula....

Anonymous said...

pencacai2 dan penjilat2 merayan sawan vavi lah. Sudah terang lagi bersuloh dan jelas tanpa syak wasangka, 1000% Nuar peliwat tahap bacul kurap. Tetatpi hanya yg busok hati dan penjilat kronik yg tak bole terima kebenaran kerna dah gian jubori mencret Nuar idola dan anukera mereka, Spesis ni lah yg kecik2 sudah harus mampos dah tuah menyusahkan diri, kelurga, bangsa dan agama

Anonymous said...

Ada gak spesis doktor yg bongok. Lantak ko la...

Anonymous said...

Aku tampo muka budak ni kang bru tau....

Bahalol punya budak....

Anonymous said...

Doktor panggilan omputeh, Tok Bomoh panggilan Melayu

Anonymous said...

Kalau TSS nak cerita yang benar apa salahnya. Sejak 2008 Anwar and the Geng telah pergi ke seluruh pelusuk negara malah dunia, jual temberangnya malah dijadikan sebagai political mileage mereka. Akhir-akhirnya dengan penjelasan TSS itu barulah kita nampak siapa yang temberang selama ini.

Apa kita rakyat marhean tak boleh dengar penjelasan dari TSS ke? Apa takut temberang pecah ke?

Berpijaklah di bumi nyata. Kalaulah nak menang pilihan raya pun bilalah atas perkara yang benar bukannya atas yang bathil!

Anonymous said...

WHY ARE YOU SO STUPID DOKTOR ?
You should BE VERY HAPPY TO LISTEN TO THE FULL EXPLANATION GIVEN BY DATO SHFIEE !
YOU CAN BE THERE AND BOMBARD HIM WITH LOTS OF QUESTIONS. EVALUATE HIS ANSWERS AND EXPLANATIONS.
THEN ANALYSE INTELLIGENTLY.
IS THAT DIFFICULT.

Anonymous said...

Ini perangai doktor yg menipu dalam exam untuk lulus.

Anonymous said...

SYABAS TS SHAFIE. BENAR TETAP BENAR DAN SALAH TETAP SALAH. NEGARA DEMOKRASI DAN HAK BERSUARA. TS TIDAK MEMUTARBELIT FAKTA ATAU MEREKAYASA ATAU KONSPIRASI, CUMA PUAK-PUAK INI TIDAK BOLEH MENDENGAR KEYATAAN YANG BETUL DAN TEPAT AKAN KERJA GILA B.A.B.I YANG DIBUATNYA TERHADAP SAIFUL. JADI TERUSKAN TS. ALLAH BERSAMA ORANG YANG BENAR. KEPADA DOKTOR JEMPUTLAH LGE, LKS, MAT SABUN DAN SESIAPA SAHAJA UNTUK DENGAR PENJELASA DALAM FORUM INI. KALAU BERANI AYUH MASUK GELANGGANG.

Anonymous said...

Apa nak heran kalau dah sama spesis dgn Nuar Jubor, cekalkan usaha jugaklah nak tayang kebebalan kepada umum. Logik tak logik benda semua tolak tepi. Janji dapat tayang bodoh.

Teruskan usaha bangang mu wahai doktor haprak.

Anonymous said...

Bongok punya orang !!!
Tan SRI BERI PENJELASAN ATAS TOHMAHAN KONSPIRASI DARI PKR..... ADAKAH INI SALAH.
YANG BENAR ITU MEMANG PAHIT.
PENIPUAN PELIWAT SUDAH TAMAT.
HANYA YANG BODOH DAN BAHLOL MADIH PERCAYA SI PELIWAT YANG GANAS INI.

Anonymous said...

Imam Syafie pernah berkata "aku mampu berhujah dengan 10 orang yang berilmu tetapi aku pasti akan kalah berhujah dengan seorang yang jahil kerana orang yang jahil tidak pernah faham landasan ilmu".

Maksudnya, kita berhujah, berbicara, berbincang dengan memberi fakta, bukti, hadith yakni penjelasan dengan dalil aqli dan naqli terhadap orang jahil (bodoh), mereka tetap TIDAK FAHAM ataupun TIDAK MAHU FAHAM.

Kenapa?

Kerana mereka itu terlalu ego dgn kebodohan mereka.

Anonymous said...

Kalau pemikiran tak matang mcm ni bukan standard Dr. tp standard sek. men rendah je..

Anonymous said...

Sokongan kepada peliwat ni dipanggil Sokongan MemBABI Buta.

Sirul said...

HARAM KAU SHAFEE

AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP SEN DUIT GAJI KAU DPD DUIT RAKYAT YG KAU GUNA UTK MENZALIMI ANWAR.

LAKNAT UTK KAU DAN UMNU DAN KETURUNAN RFASIK DAN ZALIM SEMUA NYA.

Anonymous said...

Kau sorg je ke rakyat Malaysia ni...?? Bolo punya olang...
Kahkahkahakhkah

Anonymous said...

Allah telah membuka hijab Anwar sebagai PELIWAT, Road Show penerangan adalah WAJIB bagai rakyat yang ingin tahu. Tiada apa yang salah.

Berlakonlah kamu Anwar Dan seluruh keluargamu di dunia te tapi BALASAN kekal menanti kamu SEKELUARGA di akhirat yang HAK

Anonymous said...

Pembetulan : "tahap tadika".

Anonymous said...

Oleh kerana inilah maka jelajah penjelasan oleh Datuk Shafee sangat perlu dibuat dan diteruskan...
Tengok perangai puak fuckatan perkara jelas benar dengan bukti kukuh tapi masih kata ini konspirasi dan fitanah dan masih terus mahu membohongi rakyat.

Anonymous said...

Guna nama anonimus boleh lah cakap mcm ketua mafia pun.. Keyboard warrior semua ni..

Unknown said...

Wahai Sirul kami pun tk akan halal kan duit wakil rakyat yg dibyr kpd PAS PKR DAP

Unknown said...

Noname?anonymous?

Pencacai BN mkan taik byk sgt nih...
Cerita bodo cmni pun korang caya ke?
Bwak KY Gel sendiri masa nak diliwat?korang dgn shafiee ni mmg bebal xberhasil lah der...

Kesian kat mak korang,ade anak bodoh mcm shafiee....

Unknown said...

Tapi aku suka admin ni...gentleman..semua komen dia allow to publish..

Blogger pencacai lain,kene tapis dulu lah...sebab klau komen xmesra bingai pencacai mkan taik BN,mmg xpublish lah gamaknya..

Well done admin..

Anonymous said...

Syabas Shafee Abdullah! Malaysia perlukan lagi ramai orang cerdik dan berkaliber macam dia. Yang specie Anwar aljubs sapa pun tak ambik pot. Allah pun laknat dia. Hidup melayu, hidup UMNO, hidup Shafee. Takbir!

Anonymous said...

Ya Allah kau turunkan lah lagi laknat mu ke atas pkr, dap dan pas sebagai mana yang kau dah kenakan ke atas kapal sink, Nik ajis dan Anwar aljubs supaya Malaysia jadi aman dan makmur. Ameen

juragan 69 said...

Bhai ziyad lu dh dngr ke penerangan dari tss..dia lbh layak utk mmprkatakn tntng ky gel yg saiful guna semasa di liwat...skrg2nya mangsa (saiful) berani mmberi keterangan kpd pgwi pnyiasat, pndkwaraya dan peguambela (14org)anwar ttp anwar kenapa tk berani disoal dan brhujah atas kebenaran...
adakh hujah2 dari pembela dan trtuduh menafikn kejadian liwat tu...mereka hnya berhujah tntng bahan bukti yg dianggap tercemar...mana alibi yg ada 13 org yg ptt anwar kemukakn...
aku rasa mak bapak lu lbh malang sbb dpt anak cam lu yg percaya dgn apa yg lu percaya wlupun fakta yg berbeza...lu Cuba2 muhasabah diri atas izin SIAPA kebenaran trjwp..itupun klu lu yakin dgn agama lu...

baharudin said...

Cuba kau pergi komen blog pr dengan komen tak mesra admin boleh keluar ke komen tu...

baharudin said...

Cuba kau pergi komen blog pr dengan komen tak mesra admin boleh keluar ke komen tu...

Anonymous said...

Bangla Ni.. Umnu.. Umnu.. Bingai sungguh barua PKR

 
Blogger Templates