Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, February 11, 2015

UPACARA NYALAAN LILIN DAN TAFAKUR DEPAN PENJARA SUNGAI BULOH... KITA TENGOK BERAPA LAMA CINABENG BOLEH TAHAN!!!



Jumlah yang hadir, tidaklah seramai mana... sekitar 200 orang termasuklah warganegara asing.

Namun untuk meramaikannya, ada yang membawa kanak-kanak. Dan kanak-kanak digunakan dengan sewenang-wenangnya untuk tujuan meramaikan program nyalaan lilin yang tidak memberikan sebarang faedah.



Sebahagian warga asing yang dikesan turut terlibat walaupun dari pandangan mata kasar berpandukan kepada peralatan, dia kelihatan seperti seorang wartawan. 




Jumlah yang datang, sekadar melihat dan berpesta. Ketika ditanya, mereka sendiri tahu, gelagat menyalakan lilin, tidak akan memberikan sebarang kesan. Apatah lagi, Anwar Ibrahim yang sedang berada dalam 'sel istimewa' Penjara Kajang, tidak tahu, tidak dengar dan tidak dapat melihat apa yang mereka lakukan.



Menariknya, mereka yang buat, mereka cuba pula berkonfrontasi dengan pihak polis. Mereka mengharapkan polis akan mengambil tindakan ke atas mereka dan dengan itu, memudahkan mereka untuk berhujah kononnya, mereka telah dikasari dan dizalimi walaupun mereka sebenarnya berkumpul secara aman dan tidak membahayakan sesiapa pun. 

Provokasi yang dibuat, tidak pula diambil kira!!!


Ini malam kedua tetapi malam pertama nyalaan lilin dan bertafakur... Anwar Ibrahim berada dalam penjara itu, sekurang-kurangnya 3 tahun... sepanjang 1095 hari, mereka akan berada di luar penjara Sungai Buloh menyalakan lilin dan menjerit-jerit tentang REFORMASI, HIDUP ANWAR dan HIDUP LGBT?

Kita tunggu!!!!



16 comments:

Anonymous said...

Boleh pi meniaga ayaq dan lilin kat sana.

Anonymous said...

Puak mata sepet tu merasa kerugian besar ,bila barua mereka terpenjara.Sudah tipis peluang nak kuasai Putrajaya.

Anonymous said...

Syukur ALHAMDULILLAH kerana adik MALANG kita, Saiful dan isteri TERCINTAnya dah dapat PEMBELAAN yg. ADIL!

Yg. si penyokong mamat-SODOM-kelawaq dari Islam/Melayu-BANGANG kan baik BERJUANG mcm. PERWIRA TULEN untuk nasib saudara se ISLAM kita, BUMIPUTERA PALESTIN; yg. benar-benar TERTINDAS oleh si PENJAJAHAN-amat-BUAS si Barat-Zionis-KEPARAT! Yg. pi ikut pasang lilin mcm. si KRISTIAN apasal?!

Agaknya kalau PENGGANAS/PENGGANAS KAPIRDAJAL ANTI-ISLAM ajak MERUSUH kat NEGARA ISLAM; pusaka nenek moyang berzaman kita ni, mungkin si BANGANG-BANGANG ni beriya jadi PAK TURUT mcm. KULI-amat-BANGSAT!

Dan si BANGANG-BANGANG ni tak sudah-sudah, dok asyik MEMUJA si puak PEROGOL SODOM pula - dahlah tu, yg. asyik MENJILAT kasut si puak Zionis! Dasyat betul!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Pohon Blogmaster membantu seorang usahawan melayu yang teraniaya ini dengan menyiarkan video beliau di dalam blog tuan.

http://suarabina.blogspot.com/2015/02/keluh-kisah-seorang-peniaga-melayu.html

Hanya Allah akan balas budi baik tuan kerana membantu hamba Allah yang dalam kesusahan.

Anonymous said...

Sayang betul kapir kapir dajjal ni semua dengan Anwar Pengkhianat Celaka nih.

Muga Muga korangpon mampos macam dia jugak.

Dasar bangsat tak guna. Golongan babi totok je yang layu dengar kelentong Anwar.

Anonymous said...

Selalu kalo bakar lilin orang yg dah mati. Wah hebat lah Norul dan ahli keluarga inginkan PapaKu Gay mampos dalam penjara lupanya. Hebat betul Keluarga 69, buat drama mama. Rakyat tak buta dan rakyat tak pekak itu menilai mana yg benar dan mana yg autaw. Terimalah kenyataan yg bersalah adalah Papa Kaw yg tidk tahu menjaga kote bengkok beliau, tidak tahu menahan ketagihan gian rabax terhadap lobang taik, lobang najis atau lobang jubori. Terimalah hakikat yg Papa Kaw peliwat jijik lagi terkutok. Seperti rintihan mama kaw " Dah tuak kutok tak sedar diri, tak serik2".
Salahkan Papa Kaw dan mama kaw, kerana membiarkan hawa nafsu memvavi dan aktiviti jijik lagi terkutok berlarutan. Peliwat harus dhukom.

Anonymous said...

orang cina sedih sikit sbb perjuangan utk dapatkan putrajaya terpaksa ditempuh kesukaran lebih sikit, bukan tak boleh kuasai putrajaya, tapi mereka kena usaha lebih kuat lagi cari orang melayu lain utk buat kerja mereka

Anonymous said...

lepaskan nyamok dengi.....

Anonymous said...

HELLO KDN DAN PENJARA SG BULOH YG DIHUNI PELIWAT

TOLOING PASANG KIPAS GERGASI
MAMPUS LILIN CINA2 LAKNAT TAK NYALA
ATAU PASNCARKAN SPOT LIGHT
PASTI MEREKA BODOH LARI
SETAN MELAYU MEREKA 5TAHUN ''JEM'' SBB BATANG PELIR ''BERBISA''
KERANA PELIR AKU NI ,,,AKU DIPENJARA
MAMPOH MU NUAR

Anonymous said...

NUAR TU DAH ADA FILE KES,

BILA DIA JADI PM, DIA AKAN DIUGUT..

OLEH ITU DR MAHATHIR MEMBUANG BELIAU.

MCM MENTERI2 LAIN, samseng dah ada VIDEO LUCAH.

BILA NAK TUNTUT SESUATU, NAHAN TERSEBUT JADI MODAL KPD SAMSENG.

Anonymous said...

Mana vedionya.nak tengok,nk tengok.ada mcm bideo lucah aljuburit ke.woi boleh stim tngok ni.

Anonymous said...

Pegawai penjara mesti jaga banduan-banduan lain dengan sebaik-baiknya supaya mereka tidak diapa-apakan olah peliwat tua yang paling masyhur di Malaysia.

Anonymous said...

Mat Saleh yang berjambang tu walaupun nampak macho tapi iras-iras gay tu ada jugak.

Anonymous said...

Al ahhh lantak di orang lah nak berlilin ka..nak bertaouch light ka...guling guling depan penjara ka...biarkan aja anjing anjing tu terjun dengan si peliwat...pada Bloger bloger, rasanya tak perlulah bagi promosikan tabiat dajjal mereka ini...makin di promosi makin di orang rasa besar kepala...biar lah di orang KERAS di depan penjara tu.

Anonymous said...

Jadi barua limkomunis..

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

 
Blogger Templates