Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, March 22, 2015

AZMIN ALI PULA 'TERBALIKKAN' CAKAP WAN AZIZAH DALAM ISU HUDUD!!! DIA SOKONG HUDUD PULAK DAH!!!



Kalau sebelum ini, PKR dalam kenyataan yang dibacakan oleh Wan Azizah menyatakan, tidak akan menyokong pembentangan rang undang-undang membabitkan hudud Kelantan di Parlimen, kenyataan terbaru oleh Timbalan Presiden PKR merangkap Menteri Besar Selangor pula, lain maksudnya.

Menurut Azmin Ali, dia tidak akan menentang hudud sama sekali, tidak sebagaimana yang dinyatakan oleh Wan Azizah dan ditetapkan oleh PKR, parti di mana dia menjadi Timbalan Presidennya kerana hudud adalah perintah Allah Taala.

"Kita tidak menentang hukum Allah. Kena berhati-hati membuat kenyataan. Sebagai seorang Islam, kita tidak boleh sekali-kali menentang hukum Allah yang ada dalam al Quran," katanya. (RUJUK SINI)

Walaupun mungkin terdapat beberapa spekulasi berhubung kenyataan Azmin Ali itu boleh dibuat, tetapi yang pasti, Azmin Ali lebih terlibat berusaha untuk menyelamatkan kedudukannya selaku Menteri Besar Selangor dan kewajaran PKR menjadi Kerajaan Negeri di Selangor.

Ini adalah kerana, setakat ini, Azmin Ali menguasai Kerajaan Negeri yang mempunyai majoriti besar di DUN Selangor. Penentangan dan perpecahan PAS dari Pakatan Rakyat Selangor akan menyaksikan PKR sekadar memerintah Selangor dengan kelebihan satu atau tiga kerusi sahaja.

LANGKAH KAJANG telah menyebabkan Pakatan Rakyat Selangor berpecah sekalipun tidak berpisah. Syak wasangka PKR dan DAP kepada PAS begitu menebal walaupun dua orang ADUN PAS telah berpihak kepada PKR-DAP.

Ancaman dan kata-kata bahawa PAS akan bergabung dengan UMNO di Selangor, telah menyebabkan PKR dan DAP menjadi kalut.

Walaupun PASMA telah berjaya melekatkan buat seketika PAS Selangor dengan PKR-DAP tetapi berdasarkan perkembangan terbaru, DUN Selangor bakal berhadapan dengan satu lagi krisis kecuali Azmin Ali memilih untuk melakukan sesuatu yang sangat drastik yang pasti tidak disenangi oleh DAP!!!


3 comments:

Anonymous said...

tahniahlah..min ko ada otak sikit..tak mcm presiden ko Wan Azizah tu..nak jaga sgt DAPig dia tu. Dia mati nanti babi tu nak baca doa kat dia kot.
politik2 jg..hukum Allah jgn dibuat main dan nak politikkan plak..
MASIH ADA KESEMPATAN..BERTAUBAT

Anonymous said...

PRESIDEN KO TU KUAT BELAKON MIN.
PAKAI TUDUNG TUTUP AURAT SANGAT AR KONUN. TAPI HUDUD PUN TOLAK. NAMPAKNYA DIA TAKUTKAN DAP DARI ALLAH SWT.
PADAN ANAKNYA IKUT TABIAT PAPA. SATU KELUARGA SAMA JER.

Ted Manoff said...

Blowjob dalam jamban tak Le seterok ingkar hukom. ...nafsu memang susah nak control kan Min...

 
Blogger Templates