Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, March 27, 2015

HARAP-HARAP ADA LER TAHANAN SELOKAP RAFIZI RAMLI YANG AJAR, BUKAN MULUT DAN LIDAH DIA SAHAJA YANG LINCAH!!!



Patutlah penggulungan perbahasan tentang 1MDB, tidak dihadiri oleh Rafizi Ramli dan Tony Pua. Rupa-rupanya Rafizi Ramli sudah mencium berita bahawa sempena Ulangtahun Hari Polis Ke-208, tindakan lebih tegas akan diambil oleh PDRM ke atas penghasut-penghasut sepertinya.

Berita penangkapan Rafizi Ramli sudah pun tersebar. Disebarkan sendiri oleh orang-orang Rafizi Ramli. Pihak polis belum mengeluarkan kenyataan rasmi lagi. Tetapi orang-orang Rafizi menyatakan Rafizi telah ditangkap di pejabatnya dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi atas tuduhan hasutan.

Menurut PKR sendiri, beberapa nama bakal disenaraikan sebagai orang kena tuduh dalam tempoh yang terdekat ini. PDRM dilihat bergerak lebih tegas untuk berhadapan dengan puak-puak yang kuat menghasut dan menfitnah yang selama ini begitu bebas melakukan perbuatan tersebut.

Golongan seperti Rafizi Ramli seharusnya diletakkan dan dikurung bersama-sama suspek jenayah berat yang melakukan pembunuhan kejam, rogol dan liwat. Mereka tidak harus dibezakan hanya kerana mereka menghasut dan menfitnah memandangkan jenayah yang mereka lakukan jauh lebih besar dan berat berbanding membunuh mahupun merogol dan meliwat.

Layan penjenayah dengan penjenayah. Selagi dilayan lemah lembut seperti sekarang, mereka bukan sahaja pihak kepala, bahkan muka kita pun mereka injak-injak dengan telapak kaki!!!


8 comments:

Anonymous said...

Ditangkap? Stok lilin tak laku aritu byk lagi. Inikalilah mesti laku

Anonymous said...

Pdrm...jgn bagi muka pada org yg cuba nk mghasut dan mghuruhara negara..gunakan undang yg ada...

Anonymous said...

Ya Allah, mengapakah si tali barut yang mencari makan dengan menentang keadilan rakyat seperti si penulis blog ini tidak engkau musnahkan beliau dan seluruh keluarganya? Sekiranya engkau membiarkan manusia keji begini terus menindas rakyat dengan rezeki haram (isi perut dengan menyokong fitnah dan kezaliman pemerintah) nescaya akan ramai lagi akan mengikutinya dan sifat takutkan balasan dan kekuasaan engkau Ya Allah akan dipandang ringan dan semakin berkurangan. Dengan kudrat dan iradat engkau Ya Allah, aku mohon musnahkanlah manusia munafik begini....

Anonymous said...

Tolong kasi penampar ini orang mulut celupar..

Anonymous said...

pembunuhan kejam macam tokya tu ka

Anonymous said...

PDRM MEMANG SENTIASA TIP TOP,CUMA KITA BIMBANG KESUNGGUHAN PDRM INI BAKAL ,DI MATIPUCUK KAN PIHAK AG YG KITA TAU SELALU MENGKHIANATI TUGAS POLIS

Anonymous said...

BARUA2 DAN PETUALANG NEGARA INI PERLU DIHERET KE MSHKSMAH.
TINDAKAN MEREKA SGT MELAMPAU.

Anonymous said...

Spesis kaki juboq...

 
Blogger Templates