Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, March 28, 2015

JOM TENGOK MUKA TERBARU RAFIZI RAMLI, YANG KONONNYA BERJUANG UNTUK RAKYAT, TETAPI SEBENARNYA BERJUANG UNTUK KARTEL!!!



Hanya orang bodoh dan tidak waras sahaja yang beranggapan, Rafizi Ramli adalah pejuang rakyat. Hanya mereka yang cukup bebal dan nanar sahaja akan menerima segala tutur kata Rafizi Ramli dan menelannya sebagai satu kebenaran, kerana apa-apa sahaja yang didedahkan oleh Rafizi Ramli sebenarnya adalah satu cubaan untuk memporak-perandakan negara ini. Tiada niat baginya untuk menambahbaik pengurusan mahupun pentadbiran negara ini.

Kalau benar dia pejuang rakyat, Parlimen Pandan sudah tentu jauh lebih baik dan menjadi contoh kepada Parlimen-Parlimen lain di seluruh Malaysia. Sebaliknya Parlimen Pandan yang diwakili oleh Rafizi Ramli kalau bukan kerana perancangan Kerajaan Negeri Barisan Nasional sebelum tahun 2008, kalau bukan kerana khidmat terbaik daripada bekas Ahli Parlimennya, Ong Tee Keat, sudah pasti ia tidak lebih baik dari pekan Danok atau Sungai Golok di seberang sempadan di utara Semenanjung.

Malangnya, sudah berkali-kali Rafizi terbukti bekerja untuk orang lain. Dia telah ditugaskan untuk terus membodoh-bodohkan rakyat Malaysia. Dan dia ditugaskan untuk menimbulkan pelbagai isu yang bagi si bebal dan si bodoh serta si gila terima sebagai realiti.

Semoga LAKNAT ALLAH TAALA KE ATAS RAFIZI RAMLI DAN PARA PENYOKONGNYA diberikan hidayah ke jalan yang benar!!!

Jom kita tengok muka si penyangak dan pengkhianat bangsa ini setelah dia ditangkap.


Pejuang kununnnn...

Masa kena tangkap kerana kes BAFIA mukanya pucat lesi dan dia menggigil-gigil ketakutan. Tetapi dia dibebaskan dan sampai ke hari ini, kes BAFIAnya masih tidak disebut di mahkamah, menjadikan isu yang sangat penting dan kes yang amat nanang beratnya kerana bersangkutan dengan kepercayaan luar kepada keselamatan kewangan di negara ini terancam, paling lama untuk dibawa ke tengah.

Sebaik ditangkap semalam, Rafizi terus jadi tak sihat. Tetapi berdasarkan gambar yang dirakamkan, dia tersenyum ketika melantak daging ayam KFC bersama-sama COCA-COLA dalam apa yang dipanggil oleh para penyokongnya sebagai KEKEJAMAN PIHAK POLIS.


9 comments:

Anonymous said...

Nasib baiklah ada Rafizi Ramli ni diMalaysia yg telah mendedahkan kebobrokkan kepimpinan negara. Klau tiada Rafizi dan ramai lagi pejuang2 rakyat dlm PR sampai kiamat rakyat Malaysia tertipu oleh penyanyak2, penyamun2 dan perompak2 yg berketuakan Najib Rosmah.

Anonymous said...

Sebenarnya dia mengidam kote bengkok sebab tu dia meroyan hari2 menghasut nak bebaskan Si Anu. Itulah cerita sebanrnya, bukan?

Anonymous said...

4.57
Bunyi cakap orang bangang yang kecewa ajer.

Anonymous said...

PEJUANG RAKYAT KEPALA BUTOH.
MENYEBAR FITNAH
BUAT HURU HARA
MENGHASUT SANA SINI.
MASUK LOKAP PADAN MUKA.

Anonymous said...

Peliaq hang la....

Anonymous said...

Hang pun kaki juboq macam piji jugak.

Anonymous said...

Pejuang kepala konek

Anonymous said...

Pejuang kontoloyok.

Zolkarnain Zakaria said...

Akai hang pendek.....makan la semau mu....selagi ada kudrat.....skit hari...ko tau la...yg hak....tetep hak...yg corupt itu...org yg macam hang ...pencacai....

 
Blogger Templates