Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, March 11, 2015

JAWAPAN NURUL IZZAH MACAM ORANG MABUK... PETISYEN KEPADA AMERIKA SYARIKAT BUKAN UNTUK TAGIH SIMPATI AMERIKA!!!



Pakatan Rakyat sedang menjemput bala tentera Amerika Syarikat untuk menceroboh negara ini secara halus, sama seperti yang dilakukan oleh penentang Saddam Hussein dan sama seperti para penentang pemerintah negara-negara Arab lain dalam demam ARAB SPRING mereka.

Ini adalah taktik yang sama. Modus operandi yang serupa dan helah yang tidak berbeza.

Bagaimanapun, Nurul Izzah yang terkesan dengan penentangan kuat rakyat Malaysia di atas inisiatif bersungguh-sungguh Pakatan Rakyat menjemput campurtangan negara asing ke atas negara ini, mula memberikan dalih-dalih yang dirasakannya sebagai sesuai dengan tahap pemikiran kaum pecacai Pakatan Rakyat.

Katanya, petisyen tersebut bukannya untuk menagih simpati Amerika Syarikat, tetapi untuk memberitahu Amerika Syarikat bahawa Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia telah diserang. Serangan ke atas Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia bermakna serangan ke atas demokrasi.

Ini adalah alasan yang digunakan oleh para penentang Saddam Hussein sehingga menyebabkan Amerika Syarikat menceroboh ke negara itu dan Iraq sehingga kini tidak pernah aman dan sebahagian besar negara tersebut dijajah dan dikuasai oleh Amerika Syarikat.

Nurul Izzah masih lagi cuba untuk menyatakan kononnya, Anwar Ibrahim dihukum kerana konspirasi politik. SEdangkan mahkamah telah diberikan fakta dan bukti yang menunjukkan Anwar Ibrahim sememangnya melakukan jenayah liwat dengan para peguamnya yang berjumlah belasan orang itu, hanya mampu dan cuba untuk membuktikan bahawa liwat tersebut berlaku secara SUKA SAMA SUKA.

Yang tidak berani diperakui oleh Nurul Izzah secara terbuka ialah, JENAYAH LIWAT baginya bukanlah satu jenayah sebaliknya satu hak asasi terutama sekali yang melibatkan Anwar Ibrahim.

Serangan-serangan fitnah yang dibuat oleh Anwar Ibrahim, Nurul Izzah mahupun keseluruhan Pakatan Rakyat ke atas kepimpinan negara pula, tidak dianggap sebagai jenayah, sebaliknya bagi mereka ia adalah DEMOKRASI.

Terbukti dalam kes petisyen ini, apa kecenderungan yang ditunjukkan oleh Pakatan Rakyat. Dan sememangnya telah terbukti sepertimana kecenderungan mereka seawal tahun 2008 lagi, mereka cukup berharap, Amerika Syarikat akan menyerang dan menjajah negara ini. (RUJUK DI SINI)


5 comments:

Anonymous said...

Takda ke mana-mana Ahli Parlimen BN yang sanggup memberi hujah jawapan kepada anak banduan peliwat ni. Takkan nak asyik dengan sikap tak apa atau tunggu dan lihat saja.
Demi negara tercinta ini, bangunlah!!!
Jangan dibiarkan begitu saja.

Anonymous said...

Keluarga Anwar keluarga syaitan tersohor negara.

Anonymous said...

Come on nurul

#kitasawan
#kitahaiwan
#kitaliwat

Anonymous said...

Satu tempoh perbicaraan rehat yang panjang puloh kali tangguh. Mampu upah 15 peguam boleh kemana tempat pergi. Boleh tanding PRU 13 ceramah tanpa sekatan gagal juga jadi PM lalu tuduh kerajaan impot bangla 40000. Nyanyi sakan Sabah nak hilang sampai rayu kalau kalah nak bersara politik jadi pensyarah di US. Tak berani serang Saiful anak pulak tuduh bapanya diserang!

Anonymous said...

saya sejak lama dahulu memang syak anuar adalah agen perisikan luar , anuar direkrut secara tidak sedar , sikap dan perangai anuar membolehkan dia direkrut dengan mudah ,

jika berlaku sesuatu di negara ini oleh pihak luar, saya akan pstikan keluarga ini adalah yg pertama menjadi mangsa ! tiada faedah keluarga nuar hidup di negara Malaysia !!

 
Blogger Templates