Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, March 28, 2015

JOM BANTU POLIS CAMKAN MUKA-MUKA PENDEMONSTRASI #KITALAWAN DAN PENGACAU MAJLIS PERKAHWINAN ORANG NIH!!!

video
Semalam, Ketua Polis Negara mengumumkan dan mengarahkan agar kumpulan #kitalawan diberkas dan tidak dibenarkan membuat sebarang demonstrasi di mana-mana tempat setelah insiden memukul dan menumbuk seorang anggota penguatkuasa DBKL berbangsa Melayu membabitkan dua orang ADUN PKR iaitu Chang Lih Kang dan Tan Ka Heng yang merupakan ADUN Teja dan ADUN Simpang Pulai.

Bagaimanapun, hari ini demonstrasi #kitalawan tetap juga berlangsung sekalipun hambar dan tidak cukup orang. Mungkin ada masalah-masalah tertentu yang tidak boleh dielakkan membuatkan tiada tangkapan di tempat kejadian hari ini sekalipun demonstrasi tersebut melakukan perarakan yang menyusahkan pengguna jalanraya.

Oleh kerana itulah, kita mahu MEMPROMOSIKAN dan MEMPUBLISITIKAN SEBAHAGIAN daripada puak-puak pendemonstrasi #KITALAWAN yang berlangsung siang tadi.

Ini adalah sebahagian daripada mereka....







7 comments:

Anonymous said...

Babi babi kaki dua...

Anonymous said...

KAH KAH KAH

Semua muka2 ANJING DAPigs.

Tak tau malu ke Melayu2 tu dianjingkan oleh puak2 DAPigs??

Anonymous said...

Aku nk tulis sikit kt puak2 bengong ni.
1. Jangan ajak kanak2 berpolitik, berdemo.
2. Kalaupun najib berundur, jgn harap pemimpin pakatan yg akan ganti, paham tu.
3. Anwar tu banduan jenayah sex, bukan banduan politik.
4. Ganggu majlis orang tanpa dijemput adalah kesalahan, takde maruah dan berdosa.
5. Itu semua kerja bangang dan kufur.

Anonymous said...

Banyak kereta dari manusia....ni jer jumlsh yg totok dokong dan sokong Anwar ibrahim....CIA pun tak sudi nak tengok. ...ciput macsm sial...langsung tak ade impak antarsbangsa ....camana nak provoke yahudi
zionis salur dana ....pada ahli pas jsngsn lupa tewaskan mujahit...kamaruddin jaapa...nipa meedin..kalit samat..mat sabun...nizar...husam musa...tewaskan di bahagian masing2...bahlolrozi 30tahun berkuasa di kuala kedah dah tewas tinggal spender...pastikan.mrreka tewas seperti di kuala kedah....presiden dlm parti senditi pun mereka hina...inikan pulak orang lain pkr dan dap lagi le mereka hina presiden kamo....ppasti ksm mereka tewas di bahagian masing2

Anonymous said...

Yang bu*it2 di depan tu gatal nak kahwin juga ke? Bukalah topeng tu nak tengok laku ke tak laku. Kalau gatal sangat tadahlah kepada mereka yang dok tunggu di belakang tu.

Semoga majlis perkahwinan mereka masing2 tidak terganggangu nanti. AAmeen.

Anonymous said...

Kena cam betul-betul muka-muka sundal yang pakai topeng tu...nanti mereka buat majlis kenduri kahwin kita pakat kacau .....n

Anonymous said...

Tolong lah PDRM tangkap kesemua pengacau keamanan nie.... jgn bagi rakyat yg selama ini berdiam diri bertindak.... nanti yg buat kacau tak kena tangkap... yg nak menghalang pulak kena tangkap....

 
Blogger Templates