Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, April 28, 2015

KEPALA HOTAK KAU LER, NURUL IZZAH... SPR IKUT UNDANG-UNDANG, KAU IKUT APA?



Nak kata baghal, dia ni nampak macam manusia. Seringkali pula ditampilkan sebagai anak muda yang cerdik. Apatah lagi para penyokong mempublisitikannya sebagai anak kepada pasangan ahli politik yang cukup terkenal dengan 'kebijaksanaan' mereka melakonkan watak sebagai antagonis politik Malaysia - Anwar Ibrahim dan Wan Azizah. Sekaligus pernah pula dilabelkan sebagai bakal Perdana Menteri Malaysia dari kalangan wanita yang pertama daripada generasinya.

Bagaimanapun, kesukaran memahami bahasa Melayu yang merupakan Bahasa Rasmi negara ini, walaupun dia adalah orang Melayu (berdasarkan kepada status peribadinya), membuatkan kita sangsi sama ada Nurul Izzah benar-benar faham maksud perkataan 'CADANGAN' dan 'UNDANG-UNDANG'.

Ini adalah kerana, Nurul Izzah mula membelasah SPR yang disifatkannya sebagai enggan mematuhi 'cadangan' Zahid Hamidi yang mahu membenarkan banduan mengundi. Katanya lagi, SPR bertindak secara PARTISAN kerana tidak membenarkan Anwar Ibrahim keluar mengundi!

BANGANG BINTI BODOH BERTALUN-TALUN!

Cadangan dengan undang-undang pun tak mampu nak bezakan!

Takkanlah sebagai Ahli Parlimen dua penggal yang cakap bukan main pandai walaupun akhirnya terpaksa memohon maaf kepada Raja Nong Chik, dan Raja Nong Chik dengan begitu mudah melepaskan kaki fitnah itu dengan harapan menjadi teladan menerusi penerimaan permohonan maaf walaupun sebenarnya Raja Nong Chik wajar menyaman dan membangkrapkannya, tidak tahu tentang proses undang-undang di negara ini?

Cadangan Zahid Hamidi itu perlu dibentang di Parlimen dan diwartakan terlebih dahulu. Tambahan pula, perlembagaan Persekutuan telah mempunyai klaus khusus tentang kelayakan pemilih untuk sesuatu pilihanraya.

Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) tidak melanggar undang-undang serta peruntukan yang dibuat oleh para penggubal undang-undang yang terdiri daripada Ahli-Ahli Parlimen. Berikut adalah kenyataan rasmi daripada Pengerusi SPR:



Nurul Izzah fikir, asalkan ANWAR IBRAHIM dan AHLI-AHLI KELUARGANYA, maka bebaslah mereka berbuat sekehendak hati dan sebarang undang-undang di negara ini tidak tertakluk ke atas mereka sama sekali?

Patutlah beria-ia sangat Nurul Izzah melabelkan Anwar Ibrahim sebagai TAHANAN POLITIK walaupun sebenarnya, berdasarkan undang-undang dan proses mahkamah - dari peringkat mahkamah rendah sehinggalah ke mahkamah persekutuan - Anwar Ibrahim telah sah sebagai PELIWAT dan melakukan liwat merupakan kesalahan yang melanggar undang-undang di negara ini. 

Dan tidak hairan jugalah bagaimana para peguam Anwar Ibrahim yang berbelas-belas orang itu, dibantu pula oleh para pemimpin dan penyokong Anwar Ibrahim menyatakan, masalah LIWAT adalah masalah peribadi yang tidak seharusnya dikenakan tindakan undang-undang!!!

Semakin jelas, puak ini langsung tidak menghormati undang-undang negara!!!

NURUL IZZAH... BAPA KAU ADALAH BANDUAN. BANDUAN TIDAK ADA SEBARANG HAK KECUALI BERADA DALAM SEL DAN KANDANGNYA!!!



4 comments:

Anonymous said...

kepala hotak kau lah SPR...yg ini ikiut undang2...yg lain2 tak ikut...ikut bangsat rasuah kau..

Anonymous said...

Kalau Anwar dibenarkan mengundi ,mcmana dengan banduan lain yg berasal dari tempat mengundi , Nurul takkan benarkan bapak dia sorang boleh mengundi kot

Anonymous said...

SPR sentiasa patuh kepada undang-undang.
Yang sentiasa melanggar undang-undang adalah makhluk seperti 9.26 dan sewaktu dengannya.

Anonymous said...

kepala hotak ko......anwar semua ikut undang2......bab tibai belakang tak payah ikut undang2.

 
Blogger Templates