Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, May 11, 2015

CINA BERJIMAK DI BALKONI RUMAH, MELAYU PULA DI DATARAN SEREMBAN... FUHHH... HEBAT SUNGGUH NEGARAKU!!!

Selepas isu MYVI dan perlumbaan haram yang telah membunuh tiga sekeluarga, mulai reda, hari ini, dua isu yang saling berkait, menjadi viral di Internet terutama sekali di Facebook.

Kedua-dua isu tersebut juga melibatkan masalah sosial yang semakin kronik di negara ini. Isu yang mula-mula dimuatnaikkan adalah membabitkan pasangan yang kelihatan seperti dari kaum Cina, sedang bersetubuh di balkoni rumah mereka dan disaksikan, malah dirakamkan oleh jiran tetangga. (RUJUK SINI)  

Isu kedua pula, melibatkan pasangan muda Melayu yang melakukan hubungan seks haram di Dataran Seremban dan berjaya dicekup oleh orang ramai.

Adakah ini juga salah kerajaan? Salah UMNO? Salah Najib atau sebenarnya salah ibu bapa dan mereka yang terlibat kerana gagal mengawal nafsu selain tidak memilih tempat untuk melakukan keaiban tersebut? 

Berita tentang pasangan muda di Dataran Seremban ini, hanyalah Copy-Paste:





Sepasang merpati dua sejoli di "KANTOIKAN" oleh orang ramai apabila sedang seronok BERJIMAK di kawasan Dataran Negeri Sembilan petang tadi .

Peristiwa yang berlaku kira-kira jam 2.30 petang itu di hidu oleh seorang individu yang menyatakan telah mengintip gerak-geri pasangan tersebut sebelum membuat serbuan dengan beberapa saksi bagi memudahkan proses tuduhan melakukan perbuatan terkutuk tersebut di muka pengadilan.


SUMBER :MyGosip

2 comments:

Ted Manoff said...

Ini semua salah Hadi Awang ..kurang buat cheramah

Anonymous said...

Ini semua salah akhbar yang selalu iklan ubat sex yang tahan lama.

 
Blogger Templates