Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, May 27, 2015

PECAH RAHSIA!!! SALAHUDIN AYUB TERDESAK DAN FITNAH NIK ABDUH!!!


Sejak 2 hari ni Tok tengok Ustaz Nik Abduh diserang dan difitnah dgn begitu dasyat sekali dgn menggunakan gambar beliau dan Suwardi di Program Pas Perlis...Dan yg amat malang lagi apabila berita itu disahkan oleh Naib Presiden Pas Salahudin Ayub melaui jawapan beliau dalam pertanyaan di Whatsapp.

Sepatutnya Salahudin Ayub menjernihkan keadaan dan memberi pencerahan bukannya dgn memberi jawapan tanpa usul periksa yg hanya akan menyemarakkan lg api fitnah terhadap Ustaz Nik Abduh tanpa usul periksa oleh " JEBON-JEBON WALAUN TULI "

Siapa Suwardi hinggakan banyak jebon kelupoq dan tersentap dgn hanya melihat kelibat beliau???? hampa tanya soalan tu pada jebon,tok gerenti depa pon akan jawab TAK TAU !!! Depa ikut saja apa yg bapak jebon arahkan dan tumpang viral sekali fitnah tersebut..!!

Untuk makluman hampa,ni kisah yg sebenarnya...

Suwardi ni org perlis, anak buah Tuan Guru Dr Haron Din, dan Suwardi ni juga adalah kawan Ust Nik Abduh dan depa berkawan lama dah atas sbb dia rapat dgn Tuan Guru Dr Haron Din . Puak JEBON WALAUN TULI marah pada Suwardi ni sebab dia rapat juga dengan Hasan Ali dan Ustaz Nasha.Tp skrg dia dah tinggalkan depa dua orang tu sbb dia bersama dengan Tuan Guru Dr Haron Din . Mmg Suwardi ni keras lawan puak yg lwn ulamak dlm pas. Kebetulan Program Konvensyen Pas Perlis, Suwardi ajak Ust Nik kenal rumah org tua dia di sana.. TG Hasyim Jasin pun rapat dgn dia..!!!

Jadi kepada JEBON2 WALAUN TULI tolong lah hentikan fitnah yg bangang mcm tu dan kepada BAPAK2 JEBON lain kali gunakanlah saraf yg bersih dan benar utk meraih sokongan,pesanan ni tok tujukan khas kepada SALAHUDIN AYUB dan yg seangkatan dengannya..!!!

Jebon tolong jgn malukan pas dgn fitnah2 bodoh yg mcm tu.

Tuc Tok Usin Ceroi
26/5/2015

No comments:

 
Blogger Templates