Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, May 27, 2015

NGEH KOO HAM BERANG BILA RAHSIA DIA TAK BAYAR 76 SAMAN TRAFIK DIDEDAHKAN!!!

Reaksi yang diberikan oleh para pemimpin DAP/PKR kepada akhbar berbahasa Cina berhubung saman trafik tertunggak yang telah disiarkan sebelum ini.

PEMANGKU PENGERUSI DAP dan AHLI PARLIMEN CHERAS, TAN KOK WAI - 70 SAMAN:
"Saya telah memeriksa di atas talian dan mengesahkan yang MCA bercakap betul. Saya akan selesaikannya."

PENGERUSI DAP PERAK NGA KOR MING - 12 SAMAN:
"Saya telah berpindah rumah (Rumah Putih Ipoh) dan itulah sebabnya saya tidak mendapat sebarang surat saman."

TIMBALAN PENGERUSI KEBANGSAAN DAP TERESA KOK (3 SAMAN):
"Saya tidak tahu yang saya telah disaman. Terima kasih kerana memberitahu saya."

NAIB PRESIDEN PKR TIAN CHUA - 53 SAMAN:
"Besar kemungkinan."

TIMBALAN SETIAUSAH AGUNG DAP DAN AHLI PARLIMEN BERUAS NGEH KOO HAM - 76 SAMAN:
"Jangan menipu orang lain kalau anda tidak tahu undang-undang!"

LIM SIAN SEE

2 comments:

Anonymous said...

kalau orang berpengaruh banyak saman dah tentu banyak duit memang payah nak tangkap tetapi cuba orang susah yang kais pagi makan pagi tu bukan main pantas datang gari pelik betol lah

Anonymous said...

INI SEMUA SUEY PUNYA OLANG.....CAKAP LEBIH......CIIIITTT.

 
Blogger Templates