Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, May 3, 2015

PEMANDU PEMBUNUH MYVI BUAT LAPORAN POLIS DAN SALAHKAN MANGSA YANG TERBUNUH!!!


KUALA LUMPUR - "Pajero berada di sebelah kiri seakan mahu masuk ke kanan," demikian kata pemandu wanita kereta Myvi, Siti Noor Aini binti Mohd Said, yang melanggar kereta mangsa jenis Pajero sehingga tercampak keluar dari kereta.

"Semasa saya sedang memandu dari Danau Kota menuju ke Mont Kiara pada jam 1.30 pagi, semasa saya berada di Duke Highway, saya memandu di lorong kanan. Saya merasakan sebuah kereta jenis Pajero berada di sebelah kiri seakan mahu masuk ke kanan.

"Akibat dari itu, kenderaan saya telah terbabas dan kenderaan saya hilang kawalan. Selepas itu saya sedar saya berada di atas jalan raya mengalami kecederaan pada mulut (terkoyak), peha kanan dan tangan kiri," katanya dalam laporan polis yang dibuat pada 2 Mei 2015, tarikh yang sama dengan hari lahirnya.


Laporan polis yang dibuat oleh pemandu Myvi yang bekerja sebagai assistant manager itu bagaimanapun dikecam oleh orang ramai kerana cuba menyalahkan mangsa. 

Difahamkan Siti Noor Aini telah ditahan oleh polis ketika mendapatkan rawatan di HKL.

Screenshot perbualan ahli Familia Myvi Club (FMC) juga turut tersebar dan menyatakan kereta mangsa (Pajero) yang mengubah laluan secara mengejut menyebabkan kemalangan itu berlaku.


"Sebab dari CCTV tak boleh nampak jelas sangat. Yang diorang cakap, kereta itu ubah lalu mengejut dan menyebabkan kereta belakang tak sempat elak.

"Serius memang ada (video CCTV), cuma Ketua Polis Bukit Aman bekukan sebab tak nak FMC kena hentam lagi teruk dia cakap. Yana dah lega sikit sebab JPJ Putrajaya dan Ketua Polis Bukit Aman tahu. Yana ada orang dalam," kata Yana FMC.

11 comments:

Anonymous said...

Yana ada orang dalam? Menarik!!

Anonymous said...

Sial punya betina..SPRM apa cita dgn dakwaan yg dia ada orang dalam PDRM..tak kan nak tenguk saja. Sepatutnya hukuman biar sama dgn sek 302 KK...bagi la sikit pengajaran.

Anonymous said...

kalau tengok Rajah GRAFIK, memang Pajero tu membuat GERAKAN REVENGE kerana nak potong MYVI.


bbiasala kalau kereta kecik potong kereta BESAR, pemilik kereta BESAR biasanya naik mINYAK..

kecuali RAJAH GRAFIK tu tak betul..

DI KELANTAN, ada satu kes Mitsu EVO VS INSPIRA, evo nk potng balik speed 16KM dan laki bini menemui ajal, kecuali BAYI.

Manusia berdendam biasanya menerima BALASAN.

Anonymous said...

Ada orang dalam? Pantat kau la yana. Pasal kau dengan geng geng kau la orang lain dapat susah.

Anonymous said...

Kau dah terjerat. Lebih baik kau istiharkan siapa orang dalam kau.

Masyarakat mau tahu. Jika tidak rakyat akan membuat kesimpulan kau cuba melepaskan diri setelah kau bunuh 3 orang yang tidak berdosa namun kau terlepas kerana ada orang dalam.

Anonymous said...

Saya mewakili rakyat Malaysia ingin berkenalan dgn Yana. Apa nama penuh, no IC, tinggal kat mana, Plat kreta myVi no. berapa.

Kami juga ingin berkenalan dgn 'orang dalam' Yana kat Bukit Aman tu. Apa pangkat, dan dari cawangan apa.

Sekian.

Anonymous said...

Power FMC punya org ni semua. yg sorg tu siap cakap , dia ada org dalam .amboi , kau ingat , org dalam kau tu , boleh hidupkan balik 1 keluarga yg dah terbunuh tu ke ? ini bukan soal org dalam ada atau takde. hakikat utamanya , FMC selaku kelab langsung tak tahu menahu perangai ahli2nya ketika memandu di jalan raya ,dan cuba menegakkan benang basah ! kalau yg terbunuh itu ahli2 FMC , bagaimana pula rasa ahli2 FMC yg lain ?

Anonymous said...

Yang ni CUN tak?

Anonymous said...

SAPELA ORG DALAM TU YE? NAK KENAL GAK.. MESTI DA BYK KES SETEL TUTUP MATA OLEH ORG DLM TU.. KENE SIASAT GAK TU.. SPRMMMMM PLZZZ HELPPPP.. SPRM JGN TUTUP MSTA PLAK. MINAH TU DA NGAKU TU..

Anonymous said...

Apa punya sembang la wei...nak blame jgak org yg jadi mangsa tu...yg geng myvi tu pi berlumba atas jln raya, pasai apa? Kalo nak racing pi litar lumba la bengong...bodoh...

Anonymous said...

Aku tak minat nak tahu yana punya 'orang dalam' tapi aku minat nak tahu warna apa 'suar dalam yana' dan gosok 'anu dalam yana' .babi punya betina. Mampos kau!!

 
Blogger Templates