Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, May 27, 2015

POLIS, TANGKAP RAFIZI RAMLI!!! DIA BELUM BAYAR SAMAN TRAFIK BERJUMLAH RM2,400!!!

klik gambar untuk besarkan
 
Rafizi Ramli kerapkali membangkitkan pelbagai isu yang menunjukkan berlaku ketirisan, kebobrokan, penyelewengan dan penggelapan wang negara. Kebanyakan penyokongnya cukup suka dengan pendedahan yang dibuat oleh Rafizi Ramli walaupun hampir kesemua pendedahan Rafizi Ramli itu, hanyalah pembohongan semata-mata dan fitnah!

Rafizi Ramli kerap bercerita tentang DUIT RAKYAT yang kononnya telah hilang dan telah disalahguna. Kononnya duit tersebut telah disonglap dan dilarikan oleh para pemimpin UMNO.

Nah, pemeriksaan mendapati, Rafizi Ramli adalah salah seorang daripada pesalah trafik yanggagal melunaskan RM2,400 untuk 8 saman AES.

Sebelum ini, Rafizi Ramli menyatakan AES telah dikendalikan oleh kroni-kroni UMNO. Kononnya AES adalah untuk mengkayakan kroni-kroni.

Bagaimanapun, pada September 2013, AES telah diserahkan secara rasmi kepada PDRM. Dan semua urusan saman had laju membabitkan AES, di bawah pengurusan PDRM.

Memandangkan sekarang adalah OPS Warta dan kebanyakan mangsa OPS Warta adalah orang awam, dengan TIADA SEORANG PUN PEMIMPIN POLITIK yang ditangkap, digari, dikenakan seragam berwarna ungu, disumbatkan ke dalam van polis dan dipenjarakan untuk kesalahan enggan membayar saman, Rafizi Ramli mungkin merupakan golongan politikus pertama yang boleh disumbat segera ke dalam penjara sebagai contoh teladan kepada rakyat marhein agar bersegera membayar saman-saman trafik!!!

POLIS... SILA TANGKAP RAFIZI RAMLI!!!


3 comments:

Ted Manoff said...

Nanti Piji pusing..polis pi tangkap polis

Anonymous said...

INI OLANG......CIAKAP MAU LIBIH.......

Anonymous said...

Polis tangkap penunggang moto kapcai je

 
Blogger Templates