Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, May 26, 2015

SUBVERSIF MUDA HONG KONG, JOSHUA WONG BERJAYA DIHALAU TAPI SUBVERSIF DARI SINGAPURA, HAN HUI HUI BERJAYA SAMPAI KE PULAU PINANG!!!



Penerbitan Dubook atau DuBook Press adalah sebuah syarikat penerbitan berhaluan kiri yang didalangi oleh Rahmat Hussin dan Hishamuddin Rais. Sudah lama usaha untuk membawa Joshua Wong ke Malaysia dilakukan oleh subversif-subversif yang dikepalai oleh Hishamuddin Rais.

Joshua Wong adalah pengasas 'Umbrella Revolution' yang baru berumur 18 tahun dan merupakan 'Top 50 The Most Influential Leader by Time Magazine'. Dia dijangka hadir pada 30hb Mei ini bersama-sama aktivis Singapura, Han Hui Hui dan dijangkakan akan berjumpa dengan Demonstran Muda Malaysia di Bangi.

Rancangan yang didalangi oleh Hishamuddin Rais ini dibuat untuk mewujudkan satu gerakan yang boleh menggugat keamanan negara. Ikon-ikon revolusi seperti Joshua Wong dan Han Hui Hui akan menanam ideologi yang bertentangan dengan pentadbiran dan Perlembagaan Malaysia.

Jam 11:50 pagi tadi, pihak berkuasa Malaysia bertindak. Joshua Wong telah dikesan oleh Imigresen di Balai Ketibaan Antarabangsa, LTAB Pulau Pinang. Joshua Wong telah tiba di LTAB Pulau Pinang dari Hong Kong dengan pesawat Dragon Air KA633.

Pihak berkuasa Malaysia telah mengenakan tindakan 'F' (tidak dibenarkan mendarat) dan kemudian telah dihantar pulang ke Hong Kong dengan pesawat Dragon Air KA634 pada jam 1:05 tengah hari tadi..... TERUSKAN BACAAN DI BULETIN 247


3 comments:

Anonymous said...

han hui hui adalah anak kelahiran Malaysia yang menjadi warga Negara singapura dalam 3-4 tahun lepas.



Anonymous said...

bagai mana BINATANG2 yg tak berguna ni boleh masuk??

Sepatutnya HARAMKAN..

Ini kelemahan Najib.

Negara China/Singapore tak mahu mereka ini, BABI2 yg hidup di Malaysia anggap hero pulak?

Ted Manoff said...

Semua Najib kena buat..masa Madey Keling dulu tak pula perlu dia buat semua. .

 
Blogger Templates