Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, May 7, 2015

TIAN CHUA CUBA PUTAR BELIT... REALITINYA, PENYOKONG DAN PENGUNDI BN YANG DISERANG, TAPI DIKHABARKAN PENYOKONG BN YANG MENYERANG PKR!!!



Tian Chua segera mengambil kesempatan untuk melakukan pembohongan dan pembelitan bagi mengelakkan PKR dipersalahkan dalam kejadian provokasi dan serangan ganas ke atas harta awam, orang ramai, petugas serta anggota keselamatan di PRK Permatang Pauh.

Klip-klip video yang sedang disebarkan menunjukkan keganasan para penyokong PKR menyerang dan cuba menghalang proses demokrasi, langsung tidak memberi kesan kepada Tian Chua, sebaliknya secara bersahaja, dia menipu dan cuba pula menaikkan kemarahan para penyokong PKR seolah-olah merangsang mereka untuk bertindak lebih ganas.

Gelagat dan sikap yang ditunjukkan oleh Tian Chua itu sebenarnya bukanlah sesuatu yang asing. Sudah banyak kali perkara seperti ini berlaku... mereka yang buat, mereka akan salahkan pihak berkuasa dan Barisan Nasional, khususnya UMNO.



Dan lebih menarik lagi ialah apabila Selangor Kini yang merupakan salah sebuah organisasi media milik Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor, cuba menjadikan petugas media yang dikenali di kalangan rakan-rakan sebagai Blackpanther itu atau Mahathir sebagai 'PENYOKONG PKR'.

Langsung tidak tahu malu!!!




Di Permatang Pauh juga nampaknya sama. Mereka yang melakukan provokasi, menyerang ahli-ahli PAS yang berkempen agar PKR ditolak kemudian menuduh ahli-ahli PAS tersebut adalah jelmaan daripada ahli-ahli UMNO atau upahan UMNO, kemudian melakukan serangan ke atas anggota dan pegawai serta kenderaan polis tetapi kemudian memberi alasan, mereka hanya memantau kertas-kertas undi yang telah siap dipangkah dibawa masuk yang ternyata tidak benar. Dan pagi tadi, mereka memulakan provokasi dengan merosakkan kenderaan orang awam selain sebuah van Skuad Sayang Wanita UMNO, sebelum memulakan serangan ke atas orang awam.

Menariknya, Tian Chua boleh pula lepaskan Tweetnya dan menyalahkan UMNO-BN!!!

Di Facebook pula, para penganut agama PKR memadankan muka orang yang telah diserang oleh rakan-rakan seakidah mereka...




No comments:

 
Blogger Templates