Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, May 19, 2015

WALAUPUN MEREKA HANYALAH MINORITI 25% DARIPADA PENDUDUK MALAYSIA, KABINET BAYANGAN DAP LEBIH 95% ADALAH CINA!!!



Akhirnya Lim Guan Eng mengumumkan senarai Kabinet Bayangan DAP. Seperti diduga, kesemua portfolio penting dibolot oleh para pemimpin DAP walaupun hampir separuh daripada mereka tidak lebih daripada sekadar badut dan pak lawak sarkas.

Melayu hanya diwakili oleh Ariff Sabri memegang porfolio Pertanian dan Asas Tani. Dengan kata lain, DAP melihat dan menganggap Melayu sebagai tidak lebih layak selain daripada pertanian semata-mata. Manakala dalam sektor lain, semuanya yang lebih layak hanyalah Cina walaupun kebanyakan daripada mereka, gagal bertutur dan memahami Bahasa Kebangsaan!

Barangkali elok jugalah sekiranya, DAP diberikan peluang untuk mentadbir negara ini. Melihat kepada 'kejayaan' DAP membersihkan Pulau Pinang, terutama sekali pada bahagian pulaunya daripada kependudukan Melayu menerusi teknik menaikkan harga tanah, cukai dan sebagainya, kejayaan DAP untuk membentuk Kerajaan Pusat pula, sudah tentu akan membersihkan Malaysia daripada semua unsur-unsur Melayu, Bumiputera dan Islam.

Mungkin itulah yang sebenarnya yang dimahukan oleh golongan yang kuat merungut sekarang ini. Apatah lagi dengan perkembangan-perkembangan terbaru yang memberikan, menyajikan dan menatang peluru emas buat Lim Guan Eng dan konco-konco DAPnya, tentu sekali berkehendakkan demografi berubah menerusi penguasaan minoriti 25% ke atas 65% rakyat negara ini!

Jadi, sebelum ianya benar-benar menjadi satu kenyataan, jom kita ucapkan...

YAMMMMM SENGGGGG!!!


13 comments:

Anonymous said...

this is the mother of of fools proposed by lge

Anonymous said...

Senarai kabinet DAP itu adalah bayangan sebenar akan berlaku sekiranya PR berjaya memerintah. PAS dan PKR nak kata apa nanti? nak salahkan DAP macammana? DAP kata, bukan ka dulu kita olang sulah kasi tunjuk itu senalai sama lu olang. cikalang lu olang apa mau ciakap lagi...manyak moloh lah lu...................!

Sayed Ahmad said...

Kalau begitu rupa kabinet bayangannya, Negara ini perlu juga tukar nama dari Malaysia kepada Cinasia

Anonymous said...

Tukar je nama Malaysia ke Dapigs. Dasar pendatang tak tau malu.

Anonymous said...

Don't take this for granted. This is South Africa during apartheid a vision for Malaysia!

Chances are it will be reduced to places like Afghanistan, Libya, Iraq, Syria, now Yemen...that is exactly their motive!

If they don't get full control, then fragment every corners of Malaysia.

It is that serious! Bangun lah melayu-muslim.

Anonymous said...

Negara "Cinabengsial" sound better..

Anonymous said...

Impian Cina, MenCINAkan dunia. Dengan sokongan Melayu bodoh yang menggadai maruah di satu-satunya tanah tempat Melayu masih melata. Inilah sejarah Melayu... 'Takkan Melayu Hilang di Dunia??'

maae said...

Alaaa. Bukan kah mereka dah kata...bawak mai la 13mei sekali lagi.. mereka tak takutluuut puuuuunn.... he..he.. pasma apo kaba ?

Arif Sabri Sakmongkol layak bertani jer ? maak aaii, hina nye...

Anonymous said...

Cakap lah mcm mana pon kat jebon PAS dan PKR totok tu..dorang ABU je..racun ketaksuban...

Anonymous said...

Tapi PM dan TPM tetap Melayu dah memadai. Orang2 bawahan hanya menurut kehendak pemimpin atasan.

Anonymous said...

tak kisah la walaupun semua cina..yg penting PM melayu..kaki liwat pun tak pe, lagi cepat jahanam bangsa dan negara

azlan aini said...

Pas.. Pkr.. Hahahha.. Parti kelakar

Anonymous said...

Pati badut tak fikir panjang masa depan anak marhein kebanyakan. Undilah barisan, terbukti ada rekod peningkatan kehidupan.

 
Blogger Templates