Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, June 3, 2015

DAP TONGKAT DAGU DAH!!! RISALAH CAI ANJING PASMA, JEBON, BAPAK SEGALA ANJING, ANJING DAP, PELACUR ANJING TUA DAN LAIN-LAIN LABEL, BERTEBARAN DI KALANGAN PERWAKILAN PAS!!!



Barangkali keputusan MENTUNGGINGBUYUNGKAN kapal PASMA dan pro-Lim Guan Eng dalam pemilihan Dewan Pemuda PAS Pusat, menjawab persoalan sejauh manakah tentangan senyap para penyokong dan ahli PAS kepada cercaan, penghinaan dan caci nista DAP serta PKR kepada kepimpinan parti tersebut yang diketuai oleh Abdul Hadi Awang.

Puak pro-DAP sebelum ini cukup yakin yang mereka akan mampu menggulingkan Abdul Hadi Awang sekaligus meletakkan PAS di bawah DAP. Suara penentangan ke atas puak-puak pro-DAP termasuklah PASMA, barangkali telah menyebabkan mereka sukar menelah sejauh manakah keberkesanan WANG BESAR DAP berkuasa ke atas ahli-ahli PAS.

Kerana itulah, muktamar dan pemilihan PAS kali ini amat ditunggu-tunggu termasuklah oleh orang UMNO sendiri. Rata-rata menyokong Abdul Hadi Awang dan pasukannya akan terus dikekalkan dalam kepimpinan sekalipun secara luarannya Abdul Hadi Awang tetap dicop sebagai musuh.

Agak menarik memandangkan dalam kempen pemilihan Jawatankuasa Tertinggi pada Muktamar PAS ke-61 kali ini, banyak perkara panas yang berlaku, termasuklah penyebaran risalah-risalah kempen yang berbentuk provokasi.

Ketua Penerangan Dewan Pemuda PAS Pusat, Zaharuddin Mohammad menerusi laman Facebooknya telah mendedahkan antara risalah yang disebarkan.

Risalah berkenaan telah menyenaraikan calon-calon yang didakwa sebagai 'KENALI ANJING-ANJING PASMA' yang perlu dielakkan oleh para perwakilan daripada diundi dan diberi kedudukan di dalam saf kepimpinan PAS.

Risalah tersebut turut menggelar beberapa orang pemimpin PAS tertentu sebagai 'ANJING DAP', 'BAPAK SEGALA ANJING' dan sebagainya, sekaligus menggambarkan kemarahan luar biasa ahli-ahli peringkat bawahan kepada para pemimpin PAS yang cuba menyerahkan PAS untuk dijarah, dijenayahkan dan dirogol oleh DAP serta PKR sesuka hati.

Kesan pertama yang dapat dilihat ialah apabila kumpulan Pemuda pro-Pakatan yang bertanding, SEMUANYA GHUYUB termasuklah Suhaizan Kaiat yang kalah teruk dan mula menepuk-nepuk dahinya sendiri!!!


7 comments:

Ted Manoff said...

Aiseyman. ..banyaknya anjing2

Anonymous said...

Banyak juga K9. Baru tahu PAS mengeluarkan anjing jadian rupanya. Yang betina galak pun ada. Moral of the story is jangan panggil polis anjing kerajaan.

Anonymous said...

Anjing anjing bertuan yg diberi mkn...nyam nyam nyammmmmm

Anonymous said...

Kawan baik dengan orang bela anjing...inilah akibatnya.

Anonymous said...

Teruknya parti Islam gini rope..

Anonymous said...

Anjing jadian produk PAS.

Anonymous said...

Itulah dulu sedap mngelar orang dengan panggilan yang memang tak patut diucap oleh orang yang alim kononnya.Sekarang Allah balas cash kan kena batang hidung sendiri dan yang mengelarnya pun dari puok mereka juga.Kesian mcm tu pun masih tak sedar2 lagi....... Memang dah buta hati mereka agaknya .

 
Blogger Templates