Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, June 2, 2015

HEBAT BETUL BANDUAN JENAYAH BERNAMA ANWAR IBRAHIM, WALAUPUN DIHUKUM, TETAPI TETAP MENERIMA LAYANAN ISTIMEWA!!!


Bontot Berdarah - Banduan VVIP Anwar Ibrahim Dimasukkan Ke Hospital Kuala Lumpur !!!

Mewah sungguh kenderaan SUV yang membawa banduan liwat, Anwar Ibrahim untuk mendapatkan rawatan di Hospital Kuala Lumpur (HKL). Siap dengan kawalan ketat seperti seorang diplomat asing.

Petang ini, Anwar Ibrahim yang mengadu BERAK BERDARAH dan sakit tulang bahu, telah dimasukkan ke Hospital Besar Kuala Lumpur. Dia akan menerima rawatan dan ditempatkan di Wad 28, HKL.

Jam 7:00 petang, dilaporkan ahli-ahli keluarganya akan melawat Anwar Ibrahim. Lawatan daripada pihak lain, tidak dibenarkan (KONONNYA). Hanya keluarga terdekat sahaja yang dibenarkan melawat.

Hebat Anwar Ibrahim....

Berak berdarah, sakit bahu kerana kecederaan lampau, sakit tulang belakang, keracunan arsenik, disuntik virus HIV, otak bergegar atau konkusi, nafsu songsang... nama sahaja penyakit pelik-pelik, semuanya ada pada Anwar Ibrahim.

Dan untuk segala penyakit peliknya itu, dia memerlukan rawatan di luar negara.

Sudah ada cerita yang datang dari kumpulan Anwar Ibrahim sendiri untuk meminta kerajaan membenarkan Anwar Ibrahim menjalani rawatan di luar negara bagi penyakit BERAK BERDARAHnya.

Kalau tak salah, dahulu, Azmin Ali juga dilaporkan BERAK BERDARAH tetapi difahamkan, berak berdarahnya adalah disebabkan oleh buasir. Ramai juga pesakit berak berdarah di negara ini tetapi kebanyakan mereka adalah kerana demam denggi dan buasir.

Selepas tahun 2000 yang mana Anwar dikhabarkan berhayat cukup pendek kerana pelbagai penyakit dan keracunan, apakah kali ini, Anwar Ibrahim akan disahkan menghidap KANSER USUS atau KANSER PERUT pula, memandangkan kedua-dua jenis kanser tersebut juga mula dapat dikesan menerusi BERAK BERDARAH?

Dalam pada tuduhan kezaliman dan ketidakadilan dibuat dan dilaung-laungkan oleh para penyokong Anwar Ibrahim, boleh pula dia diberikan rawatan, kan?

Sepatutnya kalau dah zalim, Anwar Ibrahim dilayan seperti pelarian Rohingya yang dikendalikan oleh sindiket pemerdagangan manusia yang berketuakan rakyat Thailand dan Myanmar di mana akhirnya penderitaannya diakhiri dengan menanamnya di dalam kubur besar!

Anehnya, kerajaan yang dituduh zalim dan tidak berperikemanusiaan, membenarkan Anwar Ibrahim menjalani rawatan di wad khas pula!!!


5 comments:

Anonymous said...

Sekarang bole la dpt layanan vvvvvvv....ip...dlm kubuq nanti dpt layanan jugak, khassssss untuk semua org...berdarah ke tak berdarah ke,,,itu jam kita tengok perbuatan kita sendiri...mungkinkah puok puok lgbt paling tenang dlm kubuq atau org yg mendorong org islam murtad paling bahagia kerana HAM atau pembuat pembawa pereka fitnah paling disayangi dlm kubuq....

Anonymous said...

Tak mampus mampus lagi ke si pukimak tu?????

Anonymous said...

MAROBBUKAAAA........

Anonymous said...

Berdarahhhhh.....hehehe.....sape punya angkara ni....smpe berdarahhhhhh

Anonymous said...

Dulu bedarah kn burit org....sekarang??????

 
Blogger Templates