Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, June 14, 2015

LIM GUAN ENG SUDAH MULAKAN PROSES MENERAJANG PARA PEMIMPIN PAS PULAU PINANG DARI JAWATAN DILANTIK!!!



Barangkali tepat kalau dikatakan, ini adalah mangsa pertama setelah berkali-kali Lim Guan Eng memberikan amaran kepada PAS agar menyuruh para pemimpin PAS Pulau Pinang yang dilantik ke jawatan dalam agensi serta jabatan Kerajaan Negeri Pulau Pinang meletakkan jawatan.

Memandangkan PAS tetap berdegil enggan menyuruh para pemimpin mereka di Pulau Pinang meletakkan jawatan, maka gerakan perintis diperlukan.

Mohd Fadzil Kemi yang telah menerima surat pemecatan bertarikh 12 Jun 2015 dari Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang adalah perintis dan pemula kepada pemecatan yang lebih ramai oleh pentadbiran Lim Guan Eng.

Kesemua mereka adalah orang PAS yang dilantik ke jawatan-jawatan kecil dengan jawatan-jawatan besar hampir kesemuanya disapu oleh puak DAP dan PKR. Kecuali orang seperti Mat Sabu yang dilihat berpengaruh, jawatannya lebih besar dengan pendapatan lebih lumayan tapi tanpa kerja yang spesifik atau jawatan yang mempunyai tanggungjawab.

Mereka sekadar tidak lebih seperti ayam yang diberi makan dedak dan apabila sudah tidak diperlukan, sama ada mereka disembelih atau dihalau sepertimana yang dilakukan oleh Lim Guan Eng ke atas Mohd Fadzil Kemi.


Mohd Fadzil Kemi adalah Setiausaha PAS Pulau Pinang.

Gaji asas sebagai Pegawai Penerangan Gred S41 TIDAKLAH SEBESAR MANA.

RUJUK SINI UNTUK TANGGA GAJI 

Jawatan yang disandang oleh Mohd Fadzil Kemi adalah jawatan prihatin berdasarkan kepentingan politik, bukannya kerana keperluan kepada masyarakat.

Jadi, kita bakal menyaksikan lebih ramai lagi yang akan dipecat dan kesemua mereka ini hanyalah golongan bawahan yang gaji mereka tidak melebihi RM2,500 sebulan tetapi sebelum ini sangat bangga dengan Lim Guan Eng kerana telah memberikan 'dedak' itu.

Sekalung tahniah diucapkan... Hari tu, kempen UBAH dan INI KALILAH sangat, kan?

Sekarang dah kena UBAH dan INI KALILAH kena kat batang hidung sendiri... jangan marah, janganlah kecewa...


4 comments:

Anonymous said...

"ini penang cina dap punya.. Melayu balik kampung" sama dgn bapaknya.. Tapi control cun caranya..

Anonymous said...

Rupa rupanya langit tu tinggi ya..PADAN MUKA..melayu pengkhianat bangsa..belajarlah kutip sampah kat penang..kalau tidak ganti myanmar beli besi buruk...surat kabar lama,tilam lama..

Anonymous said...

Puak2 makan dedak ni mana boleh marah... dah tepu otak dgn kebencian kpd ubn..

Anonymous said...

Gadai lagi agama mu semurah.murag. ini lah akbatnya. PAS.. PAS.

 
Blogger Templates