Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, June 21, 2015

MENYALAK LAGI... TINDAKAN TETAP JUGA TAK DIBUAT... KALI INI DARIPADA KETUA BRIGED KESATRIA MUDA PULAK!!!





Sila baca!!

Assalamualaikum dan salam 1perjuangan sahabat2 yg saya hormati,


Didalam bulan ramadan, dikala umat islam menyambutnya dengan perasaan bersyukur dan kesabaran, sepertimana dituntut oleh agama islam.

Tercetus satu isu di Pulau Pinang dimana Ketua Menterinya Lim Guan Eng mengarahkan merobohkan tulisan UMNO dikawasan pejabat UMNO Negeri Pulau Pinang. Isu ini kini tersebar dimedia2 sosial dan telah menyemarakkan api kemarahan orang2 UMNO bukan sahaja di Pulau Pinang malah seluruh negara.

Bagi saya tindakan Guan Eng melakukan ini ibarat "PELACUR POLITIK" untuk mengalihkan isu utama iaitu perpecahan didalam PAKATAN.

Cara beliau ini boleh ibarat perangai Tentera Israel Laknatullah yang akan menyerang bumi GAZA tiap kali bulan ramadan utk menguji kekuatan dan kesabaran umat islam dalam bulan ramadan.

Adakah beliau mahukan umat islam hilang pegangan dan kesabaran pada bulan yang mulia ini dengan menunjukan kuasa beliau sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang tanpa mengambil peduli sensitiviti umat islam terutama buat orang UMNO.

Kalau ianya pun tulisan dikawasan tersebut belum mendapat kelulusan kerajaan tempatan, bukankah ianya boleh dibincangkan antara pihak UMNO Pulau Pinang dan Kerajaan Tempatan utk mendapatkan kelulusan, atau pun boleh mengeluarkan saman amaran. Tetapi kerajaan negeri mengambil pendekatan yg tidak demokratik langsung. Jelas disini DAP bukan sebuah parti politik yg Demokratik tetapi lebih kerah parti politik "KUKUBESI" ibarat "Israel Laknatullah"

Bagi saya GUAN ENG adalah "PELACUR POLITIK" yang takut dengan bayang2 sendiri.


Pada kepimpinan Barisan Nasional negeri2 baik kita semak samada pejabat2 DAP atau rakan sekutu mereka mempunyai kelulusan atau tidak untuk menaikkan papan2 tanda baik dipejabat mereka atau dikawasan mereka.

Saya mohon DBKL check logo DAP di Wenworth Hotel di Jalan Pasar mempunyai kelulusan atau tidak jika tiada, mohon pihak kerajaan tempatan utk mengambil tindakan melalui sistem undang2 yang ada.

Wahai "PELACUR POLITIK" janganlah cemari bulan ramadan ini dengan menaikan api kebencian dan buat umat islam hilang kesabaran diwaktu kita diuji utk ada sifat kesabaran dan buang nafsu kebencian pada bulan ramadan ini.

Saya doakan semoga Allah SWT berikan kesabaran, kekuatan dan keberkatan pada semua umat islam pada bulan ramadan ini.

Kita umat islam yg bijaksana ,pandai serta penuh keimanan dan kesabaran.

Selamat Menyambut Ramadan.

Armand Azha Hj Abu Hanifah
Exco Pemuda UMNO Malaysia
Pengerusi Briged Kesatria Muda



26 comments:

Anonymous said...

ini masaalah umno,mengapa nak melibatkan orang melayu islam?

Anonymous said...

Kerana majoriti orang UMNO adalah melayu dan berugama Islam selain dari Thai dan Bumi, melainkan dia PASMA

Anonymous said...

O PROPHET MUHAMMAD SAW!,URGE THE BELIEVERS MUSLIMIN(MALAYS) TO FIGHT.IF THERE ARE TWENTY(20) STEADFAST PERSONS AMONG YOU MUSLIMIN(MALAYS) ,THEY(MUSLIMIN:MALAYS) WILL OVERCOME TWO(200) HUNDRED, AND IF THERE BE A HUNDRED(100) STEADFAST PERSONS(MALAYS:MUSLIMIN) THEY WILL OVERCOME A THOUSAND(1000) OF THOSE WHO DISBELIEVE( KAFIR INFIDEL,HYPOCRITE), BECAUSE THEY DISBELIEVERS( KAFIR INFIDEL,HYPOCRITE) ARE PEOPLE WHO DO NOT UNDERSTAND.S.AN NISA. V.65

Anonymous said...

Beri saya seringgit sahaja untuk tampar muka apek ni.

Anonymous said...

THE BELIEVERS (MUSLIMIN:MALAYS) ARE NOTHING ELSE THAN BROTHERS IN ISLAM RELIGION.SO MAKE RECONCILIATION BETWEEN YOUR BROTHERS,AND FEAR ALLAH AZZAWAJAL SWT THE HIGHEST SUPREME ALL MIGHTY ,THAT YOU MUSLIMIN (MALAYS) MAY RECEIVE MERCY.S.AL HUJURAT.V.10

Anonymous said...

UMNO telah melahirkan ZURIAT2 PONDAN DAN BODOH..PAS pula mrlahirkan ZURIAT2 JILAT CINA DAP..xda parti Melayu yg boleh disokong lagi

Anonymous said...

Bukan masaalah UMNO. DAP dah kuat. Penduduk bandar Penang pengundi Cina lebih kurang sama dengan pengundi Melayu 800,000. Oleh kerana Melayu dah berpecah empat, maka DAP berlagak samseng. Bersatulah Melayu

Anonymous said...

Padan muka UMNO gemok perut boncit,sembang deraih, Bila Dah kenyang nak bercakap pun malaih ,APA lagi nak bertumbuk, apetah lg nak bejihad, mmg tak LA,sapa nak jaga duit betimbun tuhhh

Anonymous said...

Sial SEPET ni, bapak dia pun sama, tua tak mampus mampus lagi. Mati hidup dendam dengan Melayu.

Bersatulah Melayu bersatu!

Ted Manoff said...

Duit kasi gua jaga

Nuurul Basar Mohd Baki said...

Agent IS dikesan...... Pi lapor kat unit anti keganasan PDRM bukit Aman. Sebaiknya admin.

Anonymous said...

"O YOU WHO BELIEVE( MUSLIMIN: MALAYS)!IF A REBELLIOUS EVIL WICKED PERSON COMES TO YOU(MALAYS:MUSLIMIN) WITH A NEWS,VERIFY IT,LEST YOU HARM PEOPLE IN IGNORANCE,AND AFTERWARDS YOU BECOME REGRETFUL TO WHAT YOU HAVE DONE.S.AL HUJURAT.V.6.

Anonymous said...

"O YOU WHO BELIEVE( MUSLIMIN: MALAYS)!IF A REBELLIOUS EVIL WICKED PERSON COMES TO YOU(MALAYS:MUSLIMIN) WITH A NEWS,VERIFY IT,LEST YOU HARM PEOPLE IN IGNORANCE,AND AFTERWARDS YOU BECOME REGRETFUL TO WHAT YOU HAVE DONE.S.AL HUJURAT.V.6.

Anonymous said...

AND IF THEY(HYPOCRITE,MUNAFIQ)HAD INTENDED TO MARCH OUT,CERTAINLY,THEY(HYPOCRITE) WOULD HAVE MADE SOME PREPARATION FOR IT,BUT ALLAH AZZAWAJALL SWT WAS AVERSE TO THEIR (HYPOCRITE,MUNAFIQ) BEING SENT FORTH,SO HE(ALLAH SWT ) MADE THEM LAG BEHIND,AND IT WAS SAID TO THEM(HYPOCRITE,MUNAFIQ),"SIT YOU AMONG THOSE WHO SIT AT HOME(CHILDREN,WOMEN,SICK PEOPLE)" S.AT TAUBAH.V.46.

Anonymous said...

dari dulu lah skrg cakap berbuih2 tapi habuk tindakan pun takde.tu lambang keramat parti melayu dah tercela.apa tindakan kamu boleh buat.dari dulu sampai skrg sikit2 sabar,sabar..........jelah.

Anonymous said...

blog paling bodoh di dunia

Anonymous said...

sign of the day of judgement(qiamat) ,al quran&hadith are not believed anymore.

Anonymous said...

when using al quran &hadith to defending muslimin (malays) from enemy(kafir infidel,hypocrite munafiq) attacking is considered terrorist,lets history make judgement about it.

Anonymous said...

flyingkick kiye paling apik nen kene......

NajibNazak said...

So what the fucking hell to involved malays in this UMNO political survival?

We hv malays who prefer to be away from UMNO, who clearly practices bribery, wrongdoing n so on, but they always in d state of denial. Pls refer to ur president n all those in MAjlis Tertinggi n the group of mscai's ketua bahagian. They are busy looking for project n ali babas to others.

Wake up UMNO. Dont be forever DUMB n DIMWIT

Anonymous said...

eeeeeemmmm.....eeeemmmmmm.......this is smartest & coolest blogest in the galaxy with bold attitude like lion.

Anonymous said...

narrated abu musa: the prophet said "a believer muslimin(malays) to another believer muslimin (malays) is like a building whose different parts enforce each other."then our beloved prophet saw then clasped his hands with the fingers interlaced(while saying that)"

Anonymous said...

narrated from muawiya bin suwaid:i heard al -bara bin azib saying,"the prophet saw orders us to do 7 things and prohibited us from doing 7 others things."then al-bara mentioned the following:-(1)to pay a visit to the sick(inquiring about his health ),(2)to follow funeral processions,(3)to say to a sneezer,may allah be merciful to you(if he says,"praise be to allah"),(4)to return greetings,(5)to help the oppressed,(6)to accept invitations,(7)to help others to fulfill their oaths.

Anonymous said...

WHERE IS YOUR(MELAYU) JEALOUSY?,WHERE ARE YOUR(MELAYU) FEELINGS? WHAT A WEAKNESS AND HUMILIATION ARE AMONG US...

Anonymous said...

sit down o enemy of allah , you are not fit for that after you did what you did......

Anonymous said...

BUSTED!!!

 
Blogger Templates