Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, June 11, 2015

PERSATUAN MUALAF LABELKAN AHLI-AHLI POLITIK BERAGAMA ISLAM DI PARLIMEN MALAYSIA SEBAGAI PENGECUT KERANA TAKUT NAK TUTUP MULUT TERESA KOK!!!



Wakil Persatuan Mualaf mendakwa ahli-ahli politik beragama Islam pengecut dan penakut ekoran kegagalan mereka menutup kelancangan mulut para pemimpin DAP daripada membuat sebarang kenyataan yang menyentuh sensitiviti umat Islam di negara ini.

Firdaus Wong yang mengetuai sebuah pertubuhan yang dikenali sebagai Multiracial Reverted Muslim membuat kenyataan itu di dalam Facebook semalam. Menurutnya para pemimpin DAP semakin hari semakin berani kurang ajar dan menunjukkan belang mereka yang sebenar.

Kenyataannya itu dibuat sebagai reaksi kepada komen Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok berhubung tatacara berpakaian JPJ.

Teresa Kok dalam kenyataan menghinanya menyatakan, JPJ BUKAN MASJID. Tatacara berpakaian yang tidak membenarkan pengguna memakai pakaian menjolok mata, terlalu pendek, blaus tidak berlengan dan skirt yang lebih tinggi dari lutut, sebagai 'TIDAK BOLEH DITERIMA'.

Tatacara berpakaian tersebut telah menjadi isu ekoran insiden yang melibatkan seorang pengguna JPJ yang merengek di Facebook apabila diberikan sehelai kain batik untuk menutup kakinya yang bogel serta skirt sendat dan pendeknya.

Menurut Wong, penghinaan yang dibuat oleh Teresa Kok itu terlalu menghina dan tidak sepatutnya dikaitkan dengan masjid memandangkan tatacara pemakaian sopan tidak hanya arahan di masjid tetapi juga di seluruh dunia.

Wong mencadangkan agar Teresa Kok mengenakan skirt pendek ke Parlimen dan berkata, 'Parlimen bukan masjid' sekiranya dia tidak dibenarkan masuk atau dihalau.


3 comments:

paktam said...

alHamdulillah islam sejati.

Anonymous said...

Mna ada brani skrg ni..takut hlg undi.tk kira la parti mna pun..takut hlg undi


Anonymous said...

WILL YOU MUSLIMIN (MALAYS) NOT FIGHT A PEOPLE WHO HAVE VIOLATED THEIR OATHS(KAFIR INFIDEL OF MALAYSIA) AND INTENDED TO EXPEL MUSLIMIN(MALAYS) ,WHILE THEY KAFIR INFIDEL DID ATTACK YOU FIRST?DO YOU MUSLIMIN (MALAYS) FEAR THEM KAFIR INFIDEL?.ALLAH AZZAWAJALL THE HIGHEST SUPREME ALL MIGHTY HAS MORE RIGHT THAT YOU MUSLIMIN (MALAYS) SHOULD FEAR HIM,IF YOU ARE BELIEVERS (MUSLIMIN:MALAYS).S.AT TAUBAH V.13

 
Blogger Templates