Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, July 25, 2015

DAP LANGSUNG TIDAK GENTAR... ANGGAP ISLAM, MELAYU DAN UNDANG-UNDANG HANYALAH SELIPAR TANDAS MEREKA!!!



Isu 'couple-seat' di pawagam yang memerlukan surat nikah bagi setiap pasangan sebelum tiket dijual kepada mereka, cuba dijadikan isu oleh DAP. Dan seperti biasa, apabila melihat sesuatu isu itu melibatkan Islam dan pemantauan moral, DAP yang paling lantang menentang.

Sudah tidak ada rasa hormat lagi DAP kepada mana-mana undang-undang. Sudah tidak ada keperluan bagi DAP lagi untuk melihat kedudukan Islam dan Raja Melayu yang menjadi tempat mereka beraktiviti dan membolehkan mereka berlagak seperti sekarang. Sudah tidak ada ketakutan dan kebimbangan lagi untuk mereka menginjak-injakkan apa-apa sahaja yang dianggap boleh mencabar keharmonian negara ini.

Anehnya ada pula di kalangan orang Islam sendiri yang cukup menyanjung DAP sekalipun sekadar menjadi balaci dalam sebuah parti politik baru bergelar GERAKAN HARAPAN BARU.

Inilah Harapan Baru... dan bila masalah timbul kesan daripada perjuangan dan penentangan mereka, yang akan dipersalahkan nanti adalah UMNO dan Kerajaan...

Sama macam kes Low Yat jugalah!!!


7 comments:

paktam said...

Mana menteri UMNO? Membisu konon memperjuang AGAMA, bangsa dan negara.

Anonymous said...

At least Umno tk jual ugama mcm org2 tu.....yg sewaktu dgn paktam

Anonymous said...

Belumpun bangsa tu menjajah kesemua Tanah Melayu kedaulatan undang-undang sudah payah nak dilaksanakan bayangkan kalau dapat semua.

Anonymous said...

cepat sangat mempersoalkan kepimpinan Umno atas apa isu sekalipun....macamlah hanya penyokong umno saja yg beragama Islam....

Anonymous said...

LU CINAKUI MAU BIKIN ANAK DALAM PANGGUNG WAYANG....LU PUNYA PASAI. MELAYU ISLAM PUNYA PASAI....LU JANGAN CAMPUR. LU INGAT LOW YAT. NANTI KITA BOLIH BIKIN LAGI....LU MAU....?

Anonymous said...

ko silap yob, patut ko tanya mana ulama ulama besar dalam pas awat diam je

Anonymous said...

Dap ni memang sial lah..melayu juga yang bodoh mengkayakan taukeh panggong..tak mati kalau tak tengok wayang

 
Blogger Templates