Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, July 12, 2015

PEKERJA MELAYU LOW YAT PLAZA TAMPIL MEMBELA PERBUATAN BELASAH BUDAK MELAYU DAN NAFIKAN KES PENIPUAN!!!



Insiden pergaduhan di Plaza Low Yat semalam masih hangat menjadi bualan netizen di media sosial.

Laporan awal menyatakan (dari pihak Low Yat), suspek didakwa mencuri sebuah telefon bimbit di premis Oppo. Namun, dari pihak tertuduh pula mendakwa mereka telah ditipu oleh kakitangan Oppo yang menjual telefon bukan tulen.

Tampil seorang gadis bernama Farah Liana, setiausaha di Plaza Low Yat mendedahkan sebaliknya.

"Bukan! Bukan kes tipu! Hurmmm kenapalah perlu percaya dengan blogger semua? Management staff semua Melayu. Hal penipu, pelanggan akan datang cari kami kalau tak dapat selesaikan masalah.

"Plaza Low Yat pekerjanya ramai Melayu. Kedai-kedai yang menyewa saja Cina. Kami pening kepala, korang lagi nak backup! Kes-kes yang kami terima banyak orang kita sendiri yang buat.

"Korang nak bengang dengan budak-budak yang kena pukul dengan Cina itu, ikut koranglah. Tetapi kami pekerja-pekerja Melayu di sini sudah cukup malu dengan budak-budak Melayu yang buat hal di sini," katanya dalam kenyataan yang dimuat naik di sebuah Facebook page popular. (SUMBER)


12 comments:

Anonymous said...

budak budak melayu yang berkerja dekat plaza tu satu spesis kot dgn penguatkuasa MPSP kat penang, atau sama spesis dgn Nizar lambai, mat sabu dll yang mudah dibeli oleh cina....
Sebab itulah mereka tampil dgn kenyataan membela cina2 dapig kat Lowyatt tu..

Anonymous said...

KALAU TAK TIPU.....BUKAN CINA.
DAH BUDAK TU ADA RESIT BELI.....CURI APANYA.

Anonymous said...

Farah Liana ni kuli je lat Low Yat dan kenyataamnya cuma nak cover managment Low Yatt...cari makan.
Semua orang tahu kebanyakan cina kat situ memang kaki penipu...dan memang dasar cina meniaga kalau tak menipu bukan cina namanya

Anonymous said...

Biasa la balaci cari makan .....kena cover la boss tempat cai makan tu walaupun pasa hakikatnya cina2 tu memang kaki penipu.

Anonymous said...

Farah kena jaga periuk nasi walaupun terpaksa hirup darah bangsa sendiri..logik akal ada ke pemuda melayu tu nak mencuri didalam sarang kafirun..masaklah jadinya..

Anonymous said...

Sian Farah Liana...trpaksa buat statement bela anak haramjadah tu...tp ingat..engkau tu duk dlm ofis...engkau tau cerita ke? Kecuali lh kau tu security yg ngadap cctv...ehhhh...secretary kan???

Unknown said...

dorang xbuat hura hara klu xde sebab...nie mesti byk kes2 penipuan

ayamm77 said...

Bodo punya pompuan.... Nk jd melayu kafir ke....!!!

Anonymous said...

Keyboard warrior

Anonymous said...

Hulur kat dia borang DAP la. Boleh kawan dgn Diyana Sofea jadi ikon DAP

D'Puaka said...

Kahkahkah...bodoh punya penyamun..abis semua melayu jadi bodoh...

Anonymous said...

Farah liana ni ckp bnda betol ke tipu gak ni cam oppo lowyat tu? adoiiii cuba jujur la oiiiiiiiiii..... dah sah2 dak tu ada resit lagi ko nak ckp dak tu mencuri? gilo

 
Blogger Templates