Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, July 13, 2015

RUPA-RUPANYA TELEFON OPPO KLON YANG BERJAYA MENYATUKAN ANAK-ANAK MUDA MELAYU!!!



Ingatkan kalimah ALLAH...

Ingatkan hina khutbah Jumaat...

Ingatkan hina Islam...

Ingatkan hina Melayu...

Ingatkan hina Raja-Raja Melayu...

Ingatkan hina kepimpinan Melayu...

Ingatkan hina Bahasa Melayu...

Ingatkan hina Bumiputera dan Pribumi....

Ingatkan kesemua itu yang akan menyatukan Melayu dan Bumiputera di negara ini untuk mengangkat martabat dan berjuang meletakkan kedudukan dalam hierarki polarisasi terutama sekali ekonomi....

Ingatkan setelah segala tongkat dan bantuan yang diberikan, serta tahap pendidikan yang lebih tinggi, maka kesedaran untuk bersaing merebut kek ekonomi, akan lebih terangsang dengan cara yang lebih baik.


Rupa-rupanya SEBIJI TELEFON BERJENAMA OPPO juga yang berjaya mengikat generasi muda Melayu untuk bersuara dan bersatu!!!

Cumanya, SEBIJI TELEFON BERJENAMA OPPO itu bukanlah tentang survival tetapi kerana penindasan yang dilakukan oleh peniaga tamak dengan pembeli yang sakit hati kerana telah ditipu di lubuk yang cukup dikenali sebagai tempat penipuan!!!

HANYA SEBIJI TELEFON BERJENAMA OPPO... dan ramailah yang cuba mengambil kesempatan untuk menunjukkan mereka sangat rasional!!!


14 comments:

paktam said...

Zaman Najib zaman perosak bangsa Melayu.

SarawakLIVE said...

Salam..mohon dimasukkan link blog baru dari Sarawak...untuk update terkini berita-berita dari Sarawak.

http://www.sarawaklive.com

Anonymous said...

Low yat ni adalah produk kroni2 Mahathir!

Hanya pada zaman PM Najib barulah orang2 Melayu berani nak bangkit...masa zaman Mahathir, Melayu ditindas kaw kaw dan takde sapa berani bersuara.

Terimakasih PM Najib....kamu lah yang sedang berusaha dan akan jadi penyelamat Bangsa Melayu dan Agama Islam yang diserang bertubi tubi di Malaysia!

Mahathir buat apa? Tak habis2 nak menyelamatkan kroni dan keluarga dia?

Maamk kerala akan dikenali sebagai bekas PM Malaysia yang mengkhianati bangsa Melayu!

Anonymous said...

Sbb yg pegang smua itu ...org org tertentu yg ada agenda masing masing ....

Hp tue pula org awamm biasa ....

Harapkan pemimpim ....pemimpin kena pimpim ...

Anonymous said...

Butoh hanglah pak tam. Orang cakap benda lain, kau simpang tang lain.

Anonymous said...

BARUA NAJIB mestilah sepadan dengan tauke pemberi makan dedaknya.. cina disanjung.. harap admin boleh pakai baju tradisionan semasa rayer ni...

Anonymous said...

Sesungguhnya aku berpuasa.

Ted Manoff said...

Pak Tam elok cari sabon chap kapak pi melochoq puas puas..

Anonymous said...

lain2 isu..kecoh je tak de naik kaki tangan. Main kutuk2, main mulut je..

Pasal h/phone ni..kaki tangan naik sama.

Dah beribu kena kencing...dah sampai masa nak meletus je.

Nor Aidi said...

Pak Tam hang memang bodoh piang, orang negori kato banggang

Johan said...

Zaman Najib org melayu macam spesis Pak Tam (mungkin sebab kulitnya terlalu black maka dipanggil Uncle Black).... dah ramai...

Anonymous said...

Terima kasih PM Najib kerana selalu menjaga kaum cina, lihatlah hasil dari pertolongan PM Najib, dia beri bantuan sekolah cina, dia beri GST dan cina naik kan harga barang, dia beri br1m pada cina yang berkereta besar; dia anjurkan makan besar dan hiburan untuk orang cina, dia juga ada penasihat bernama limkokwing dan tidak lupa dia ada sahabat baik bernama jho low yang membantu memufliskan 1mdb.

Terimakasih najib membantu rakyat!

Anonymous said...

hai kersani mengalirlah dikau menjadi raksa mengisi belikat punggungku agar aku bisa berdiri tegap dan segak bagaikan laksamana melayu hai sepuluh helai daun sireh kugetas bersama bunga cengkih jadilah dikau darah merah pekat mengisi uratku agar bisaku melangkah gagah dan tampan bagaikan si jantan yang berkokok dimana bumiku pijak disitu langit kujunjung alang -alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan aku seru mentera pusakaku mentera semerah padi(OPPO) mentera semerah padi(OPPO) mentera semerah padi(OPPO) mentera semerah padi(OPPO) mentera semerah padi (OPPO) mentera semerah padi(OPPO) mentera semerah padi(OPPO) semeeerah semeeerah (OPPO)

Anonymous said...

Beware of kafirun and munafiqun......

 
Blogger Templates