Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, August 18, 2015

SABUN DI BILIK MANDI NAK BUAT LAPORAN POLIS BILA FOLLOWER NAK TUMBUK SEBAB BERMULUT CELUPAR TERHADAP MUHYIDDIN!!!



Padah selar bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin di laman Instagram, Azwan Ali diugut tumbuk oleh followers kerana kelancangannya itu.

"Aku bagitau ko baik-baik. Jangan sesekali ko sentuh soal politik TSMY. Kalau aku jumpa ko, pasti aku tumbuk muka ko!! Lakhanat!" kata pengguna Instagram Razalee Saudi yang memberikan amaran keras kepada Azwan Ali yang berperwatakan lembut itu.

Susulan menerima komen berbaur ugutan itu, Azwan Ali segera membuat laporan polis kerana bimbang dengan keselamatan dirinya.

"Diva AA ke balai polis. Repot pertama, kes ugut penjenayah melalui Instagram DivaAzwanAvazz.

"Suspek disyaki penyokong tegar EX DPM @ TPM! Wait, kita tengok siapa yang kena. Mak bapak ko punya pasal sokong any leaders. But don't try to ugut Azwan Ali. See you in court!" balasnya yang mahu memfailkan saman terhadap Razalee.


Pada masa yang sama, Azwan Ali turut meminta followersnya mendoakan agar kes ugut jenayah terhadapnya itu disiasat dan teringin sekali melihat wajah lelaki yang mengugutnya itu.

"My 93.8 great followers, tolong doakan kes ugut jenayah ini sangkut kali ini. Kita tengok rupa suspek penjenayah itu di mahkamah dengan coverage semua media dan tv. Pray ya? Thank you for your doa!," katanya.

Azwan juga meminta agar Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi membantunya agar suspek kes diheret ke mahkamah.

Bagaimanapun, respon netizen pula lain nadanya. "Kalau takut dilambung ombak, jangan berumah di tepi pantai,". - THEHYPEMEDIA.COM







6 comments:

Anonymous said...

Yeappadaa...kici punya hal bikin gempak saja..ini worang telur itu dalam kerandut juga duduk..

Diny Yusof said...

Dia ni Diva ke Devil ????? Dia ni sejak2 di confirm otak ada senget sikit di sebab kan sudah tak laris dipasaran , di buat nya lah hal "mengada ngada " utk mendapat perhatian !!!!

Anonymous said...

Spesis sama dengan pondan pandan.

Anonymous said...

bapok tua ni mulut longkang..memang pada kalau kena sebiji....

Anonymous said...

Kalau yg pasal isu ini sibuk pula ugut segala...
Bila agama islam d hina kau org diam sj...
Apa la punya dayus org ni...
Dasar manusia dayus....
Berani tak pada tempatnya...
Kalau nak membodek pun berapada2 la....
HarghhhhhPtuihhhhh....

Anonymous said...

Baru nk kena tumbuk dah menggelabah report polis. masa mengutuk org , membabikan org takde fikir pulak erti ketakutan. aku ingat azwan nie jantan sangat. rupanya penakut jugak.setakat berani jadi samseng taik kucing dalam instagram je rupanya.

 
Blogger Templates