Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, September 17, 2015

AZMIN ALI JIJIK MELAYU BERHIMPUN DI PADANG MERBOK, TETAPI SANGAT BANGGA CINA BERKUMPUL UNTUK BERSIH 4.0!!!



Menteri Besar Selangor, Mohamed Azmin Ali malu dan jijik dengan Himpunan Baju Merah yang melaungkan sorakan berbaur perkauman dan meluahkan tidak puas hati terhadap bangsa lain.

Katanya, sepatutnya sambutan Hari Malaysia disambut dengan penuh kegembiraan bagi meraikan perpaduan masyarakat majmuk yang telah lama terbina.

Sehubungan itu, beliau mempersoalkan adakah Himpunan Rakyat Bersatu itu sebagai suatu langkah terbaik untuk mengembalikan maruah Melayu.

“Adakah ini idea terbaik UMNO untuk menunjukkan sokongan terhadap Perdana Menteri dengan menggunakan sentimen anti-Cina dan anti-DAP serta bertindak melakukan provokasi seperti berarak di Plaza Low Yat dan Petaling Street,” katanya dalam kenyataan media.

Timbalan Presiden PKR itu turut mempersoalkan adakah Himpunan Rakyat Bersatu bertujuan menyuarakan betapa hebatnya suara orang Melayu atau untuk memburuk-burukkan bangsa Cina dan pimpinan mereka.

“Adakah ini cara UMNO untuk menunjukkan kemuliaan Islam dengan mengatakan kata-kata bersifat rasis?,” katanya. (FMT)


16 comments:

Anonymous said...

Pantat dia pakai paper towel?
yg bercerita pasal race bapok kau tu yg sedang merengkok d bamboo river. Lupa ke? Konon nak jadi hero. Haaa mmg hero kpd bapok2yg kat chowkit.

Anonymous said...

Bsbi dapigs sekor ni apa nak heran....
Hidup senang lenang hasil tuaian babibdapigs

Anonymous said...

AKU PUN PELIK ADA PLAK MELAYU BENCI MELAYU TAPI SANGAT SAYANG KAT CINA DAP. INI JENIS MELAYU DAH HILANG AKAL DAN INGAT DIA DAH JADI CINA MAKAN BABI.

Anonymous said...

boleh bla lah kau mb busuk hati..

Anonymous said...

min ko punya telor bagi cina isap. ko dok diam diam...jadi melayu diperguna cina buat ape?

Anonymous said...

Tahu pun malu & jijik. Aljuburi dok toron Assmidar kau okay je. Janji saham, saham masuk.

Anonymous said...

tengok muka memang jenis spesies angkuh, nasib baik ade jawatan dan berduit. kalau tak, taraf dia sama dengan yang duduk bawah jambatan dan berumah kotak

Anonymous said...

Banyak makan benda haram salah satu sebab hati manusia tertutup dari kebenaran.

Anonymous said...

NGO bukan umno...sama juga bershit tempoh hari kata bukan pkr or dap kan...apa bezanya min...bershit dap/pkr yg pegang kan...so jgn jd hipokrit l wahai mb celaka oii...cakap mcm baik sangat padahal perangai ko mcm sial sebenarnya...ko buat boleh orang lain buat xboleh..hipokrit...pemimpin sampah la lu..

Anonymous said...

Bertahi 1.0,2.0,3.0,4.0.tk malu pulak.

Anonymous said...

Orang macam ni IS tak minat ke

Anonymous said...

BERTAHI tu dia sokong sebab dia ni balaci kapiak Kong Kek Siang.

Anonymous said...

Sudah la.....kau jadi MB pun nasib je....klu tak juboqri atau sepat kering yg jadi MB Selangor.....kau dah lupa ke langkah kejang hari tu.

Klu jijik dan malu kau jgn jadi melayu.....kau jadi cina bukit sj la....kau ingat org respek kau ke....pi mampoih la

Azman Ali anak Selangor. said...

Dia dah 3 bulan x tido cari jalan nak makan DEIG duit rakyat...cari budget PRU14. Satu lagi, saja diversion untuk org push dia gila2 kat Selangor.. Inilah Melayu lidah biawak.

Anonymous said...

Kirim salam kat pukimak ni....Jijik kepala butuh dia. Yang dia melalok kat bersih tetapi kotor lagi mengotorkan tu tidak jijik ka? Yang main dalam jambang tu tidak jijik ka? Sial.

Anonymous said...

betul sokong 200%..

 
Blogger Templates