Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, September 7, 2015

CAKAP TAK SERUPA BIKIN... SIBUK SURUH ORANG ITU INI LETAK JAWATAN, TAPI DIA KENA SIASAT LHDN, TERUS MENYALAK!!!



Kau pusing merata dunia... kau cerita macam-macam... kau sibuk suruh orang letak jawatan... kau sibuk suruh orang itu ini disiasat... kau melalak kata orang itu ini rasuah dan seleweng... kau menyalak kata punca kewangan diragui dan justeru itu, perlu didakwa di mahkamah...

Tapi sekarang....

Watak menempel dari zaman buku 50 DALIL, Khairuddin Abu Hassan, telah membuat laporan polis ke atas LHDN, Ketua Pengarah dan CEO LHDN kerana siasatan yang dilakukan oleh LHDN ke atas dia dan isterinya. Khairuddin mendakwa, tindakan Lembaga tersebut adalah 'berat sebelah, tidak profesional dan menjadi penjilat kerajaan untuk melakukan tekanan kepada rakyat'.

Menurutnya lagi, gangguan dan tindakan tersebut, merupakan usaha LHDN untuk memberikan tekanan kepada dia dan isterinya.

Senang cerita... pandai pulak kau melalak dan menyalak yer?

Dalam duk pertikaikan Najib Abdul Razak, Khairuddin sendiri tidak dapat menjelaskan 'misteri' pada dirinya.

Dia telah diisytiharkan bankrap pada April 2014 yang menyebabkan dia kehilangan jawatan dalam UMNO. Status tersebut menyebabkan rumahnya yang dihadiahkan kepada isterinya, dilelong oleh pihak bank. Selepas kejadian rumahnya dilelong, dia buat laporan polis tentang 1MDB. Selepas laporan polis ke atas 1MDB itu, secara tiba-tiba status bankrapnya bertukar dan dia boleh membuat lawatan ke seluruh dunia untuk membuat laporan polis.

Dari mana Khairuddin mendapat wang yang cukup banyak untuk menebus statusnya dalam tempoh yang singkat?

Jadi, memang kenalah LHDN siasat dari mana punca kewangan Khairuddin dan isterinya. Kenapa pula takut disiasat LHDN dan buat laporan polis kerana LHDN buat kerja mereka?

Takkanlah kau sendiri boleh buat laporan polis di seluruh dunia minta siasatan ke atas Najib, boleh tapi bila kau nak disiasat, terus kata ianya satu bentuk kezaliman dan tekanan oleh pihak berkuasa?


5 comments:

Anonymous said...

Ni la antara pengkhianat negara.

Anonymous said...

JAWAB LER.....MANA DAPAT DUIT. LEPAS DARI MUFLIS. MESTI PAK ARAB DERMA....

Anonymous said...

Beruk ni sekor memang merosakkan parti. Muka dahlah mcm beruk, perangai pulak sebijik beruk. Menjatuhkan maruah parti serta membuatkan org semakin benci umno. Beruk ni patut masuk penjara yg di dalamnya ada seekor bapak beruk. Dia layak berkawan dgn beruk shj. Beruk celaka.

Anonymous said...

ah ramai lagi patut lhdn siasat tapi banyak liat
kalau 10 thaun minum air hujan makan rumput
kekayaan apa yang dimiliki belum cukup untuk ditampung dangan gaji
ada paham ka
macam kes rumah 24 juta istana kat pod kelang dulu dll
mapuih esok tau la sapa yang buat keja betul atau tak betul
kat dunya banyak ngelat

Anonymous said...

Duit derma camna. Dah bayar tex ke belum.

 
Blogger Templates