Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, September 16, 2015

LAUTAN BAJU MERAH MEMBUATKAN NGA KOR MING CEPAT-CEPAT BAGI ALASAN, NOMBOR TELEFONNYA KENA 'HACK'!!!



Setiap kali kantoi, setiap kali itulah juga, alasan yang diberikan ialah kena godam atau hacked.

Itu adalah alasan standard yang diberikan oleh para pemimpin DAP seperti Nga Kor Ming.

Namun jikalau kita rajin menjenguk laman Facebook peribadinya, kita akan dapat melihat hampir kesemua postingnya adalah menghasut rakyat yang berbilang kaum, terutama sekali orang Cina, agar bergaduh dengan Melayu. Dia juga cukup aktif melakukan provokasi agar orang Melayu naik angin dan kemudian melakukan apa yang dihajatinya, sekaligus menyebabkan negara ini berada dalam kacau-bilau.


Terbaru, Nga Kor Ming memaparkan mesej di dalam telefon bimbitnya dan mengatakan, nombor telefonnya telah dicerobohi. Dan seperti biasa, paparannya di Facebook mengundang respons negatif daripada para penyokongnya yang amat membenci UMNO, walaupun pada masa yang sama, turut mendapat kecaman daripada pengikut laman Facebook peribadinya sendiri.

Nga Kor Ming sebenarnya cuba untuk menaikkan kemarahan para pengikutnya, cuba untuk menimbulkan provokasi perkauman dengan meletakkan beban kesalahan kepada UMNO - modus operandi yang telah lama diamalkan oleh Lim Kit Siang - dengan pengakuan yang telefonnya kena godam.

Agak menarik, bagaimana agaknya nombor telefonnya boleh digodam dan kemudian digunakan untuk menghantar mesej-mesej berbaur RASIS sepertimana yang didakwanya.



Atau sebenarnya Nga Kor Ming cemas kerana setelah memperemehkan Himpunan Baju Merah, ternyata dugaannya meleset jauh. Bimbang jumlah berbaju merah yang berkumpul dan mesej-mesej provokatif daripada nombor telefonnya itu sampai kepada mana-mana Baju Merah, seterusnya membangkitkan gelombang yang lebih besar serta dia diburu seperti tikus longkang, Nga Kor Ming segera memberitahu yang nombor telefonnya telah kena hacked?

Orang ini sangat kurang ajar, sangat biadap dan sentiasa mencari jalan gaduh antara kaum di negara ini!

Justeru kata-katanya sukar dipercayai kerana kecenderungannya berbohong amat besar!!!


5 comments:

Anonymous said...

Polis tembak water cannon pd sebahagian kecil peserta himpunan merah yg ditunjuk dlm gambar tu utk ke Petaling Street. Perhimpunan rasmi tk kurang50k di Padang Merbok. Jika Polis tk tembak water cannon, nescaya lunyai lah Petaling Street di kerumuni bsju merah.. jgn provokasi lbh cina Dapig.. kamu himpun haram polis tk tembak dgn fru.. itu sudah ckup melampau..

Nga Kor Meng ni pasti akn 'kena' satu hari nnt.. pengecut cina yg hnya barking menyalak dlm media mesej shj..

Anonymous said...

takut la tengok baju merah
tak tentu arah
china jugak kaya dapat jual baju merah
baju merah cuba nak bodo kan orang
buat la lagi himpunan ada jugak untung jual baju

Anonymous said...

U ingat melayu tk boleh dpt direct baju ni. Tk pyh cina . melayu ade jual maa

Anonymous said...

Jom buat kat Penang pulak. Himpunkan baju merah di sana

Anonymous said...

Jangan lupa yg dia ne cucu komunis

 
Blogger Templates