Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, November 18, 2015

AHLI PARLIMEN LUMUT LAMA SANGAT DUK KAT LAUT, KATA WAN AZIZAH DALAM PEMBELAANNYA KE ATAS AHLI PARLIMEN LUMUT YANG TERANSANG MELIHAT PAKAIAN ATLET!!!



Kenyataan Ahli Parlimen Lumut, Muhammad Imran Abdul Hamid tentang pakaian seksi atlet yang boleh mendorong kepada zina, telah menimbulkan kemarahan daripada pelbagai kalangan termasuklah golongan feminist.

Pejuang feminis di Malaysia didominasi oleh wanita-wanita DAP dan PKR.

Kenyataan Muhammad Imran yang merupakan bekas Laksamana TLDM yang telah dilucutkan semua gelaran dan faedah kerana masalah tatatertib sebelum terlibat dengan politik dan menjadi ahli PKR, menyebabkan Wan Azizah terpaksa memberikan jawapan paling bodoh!!!

Katanya, kenyataan Muhammad Imran itu tidak seharusnya dipandang berat kerana 'Muhammad Imran sudah terlalu lama berada di laut'.

"Ia adalah mudah untuk bercakap seperti itu. Itu adalah kenyataan yang tidak adil. Tetapi saya tak mahu komen kerana ia akan mendorong kepada sesuatu yang tidak seharusnya dikatakan," katanya dalam sidang media di Parlimen.

"Itu adalah pendapatnya. Dia adalah seorang Laksamana dan telah berada lama di laut."

"Kita melihat pakaian seksi (pada atlet wanita) yang akan mencetuskan rangsangan, kita bimbang ia akan mendorong kepada perzinaan. Saya harap menteri akan melihat perkara ini," Muhammad Imran dipetik sebagai berkata. (RUJUK SINI)

Makin bebal Ahli-Ahli Parlimen PKR ini termasuklah Presidennya sekali!

Apakah kerana Najibmasih lagi Perdana Menteri Malaysia membuatkan Wan Azizah dan Ahli-Ahli Parlimen PKR jadi tidak keruan seolah-olah otak mereka telah dijangkiti virus lembu gila England?


1 comment:

Anonymous said...

yang tak pakai sexy pun kena liwat jugak..patut nya PKR kena haramkan kueh karipap sbb..karipap punca liwat..kikiki dlm NAVY pun saitan so tak payah tunjuk alim la weii

 
Blogger Templates