Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, November 2, 2015

VIDEO PANAS!!! KEMENTERIAN PELAJARAN, SEKOLAH MANA YANG NGAJAR PELAJAR TIRU AKSI EROTIK FILEM TAMIL NIH?



Kedatangan filmstar Tamil, Rajnikan nampaknya telah menampilkan satu lagi drama yang menguasai sebahagian daripada para penggemar genre filem tersebut.

Satu klip video sedang menjadi viral menerusi media sosial memaparkan sepasang kekasih yang konon-kononnya sedang mabuk asyik bercinta dan melihat peluang untuk membuktikan kasih sayang mereka.

Rakaman video ala-ala 'Putera Raja melamar kekasihnya' mula tersebar di laman sosial Facebook hari ini. Paling menarik ialah, lokasi tersebtu adalah di pekarangan sebuah sekolah menengah dengan kedua-dua penguin tersebut masih berpakaian seragam sekolah.

Walau bagaimanapun, lokasi sebenar dan sekolah yang terlibat belum lagi dapat dipastikan.

Pemuat naik rakaman tersebut adalah 1Tamilanz Sangam.

Berdasarkan visual berdurasi 1 saat, pelajar lelaki terbabit dikatakan melamar teman wanitanya di kawasan sekolah sambil disorak-sorak dan mendapat sokongan daripada rakan-rakan sekolahnya yang lain. Pasangannya kemudian berlari ala-ala heroin filem Tamil yang keseronokan apabila Arjunanya muncul tanpa calar dan darah selepas pertarungan melawan penjahat, mendapatkan pelajar lelaki tersebut.


Mereka kemudiannya berpeluk dan bercium.

Pelajar lelaki terbabit juga memegang sebuah kotak berwarna merah yang dipercayai sebagai hadiah untuk melamar pelajar wanita itu.

Aksi kedua-dua pelajar itu kemudiannya diakhiri dengan adegan bercumbuan.

Aksi pasangan berkenaan kemudiannya mengundang pelbagai kritikan dan kutukan daripada warga Netizen. Ada sesetengahnya yang meminta pihak sekolah dan Kementerian mengambil tindakan tegas ke atas pasangan tersebut.

Sehingga kini, klip video berkenaan telah ditonton lebih 10,000 kali.


2 comments:

KAW said...

Inilah jenis ketahian budak2 generasi Y zaman sekarang nih....yang lebih menyedihkan cikgu2 di sekolah tak boleh buat apa2 utk membendung gejala sosial macam nih...klu cikgu2 amik tindakan dah tentu cikgu2 tuh akan kena balik dengan mak bapak student2 nih....

mak bapak repot polis sebab anak mengadu dihukum cikgu dah biasa kita dengar..dan MOE pulak hanya ambil pendekatan berdiam diri...mungkin takut nanti hilang undi pilihanraya....sepatutnya MOE perlulah defend cikgu2 yang memang tugasnya adalah mendidik anak bangsa...dalam proses mendidik dah tentulah akan ada hukuman2 yang perlu dikenakan ke atas student yang buat kesalahan...

Aku cadangkan MOE buatlah satu kod hukuman yang mana cikgu2 di sekolah perlu ikut...sebagai contoh...klu student tak siapkan kerja sekolah...kod hukumannya adalah di rotan sebanyak 2 sebatan di tapak tangan...klu student merokok...kod hukumannya adalah di rotan sebanyak 10 sebatan di tapak tangan...klu mengongkek di dalam kelas...kod hukumannya 20 sebatan di tapak tangan...

cikgu2 yang menjalankan kod hukuman ini perlulah dilindungi oleh MOE....

Klu kita fikir2 balik...budak2 berminda tahi macam nihlah satu hari nanti akan menjadi pemimpin kepada anak cucu kita nanti...klu camni dah lebih teruk dari ANWAR IBRAHIM...

Anonymous said...

Ni mesti mak ayah dah ganyang kat rumah...raya deepavali kena berkurung dlm bilik je la...huhuhu

 
Blogger Templates