Social Icons

Pages

BULETIN 247

Monday, February 29, 2016

LAKI UMMI AIDA DAH MACAM ORANG SASAU SEDANGKAN DIA SENDIRI BUKAN LAGI AHLI UMNO!!!



Khairuddin Abu Hassan, suami Ummi Aida yang jadi tidak tentu arah apabila kesemua talian hayatnya di dalam UMNO telah diputuskan, dilaporkan mengamuk sakan dengan Tengku Adnan Tengku Mansor.

Semuanya bermula apabila Muhyiddin Yassin digantung jawatannya sebagai Timbalan Presiden UMNO.

Khairuddin Abu Hassan yang telah dipecat sekaligus kehilangan jawatan sebagai bekas Naib Ketua Umno sahaja, seperti tidak tentu arah.

Khairuddin dikatakan mahu membuat laporan kepada Pendaftar Pertubuhan berhubung penggantungan jawatan Muhyiddin.

Tindakannya itu telah membuatkan Tengku Adnan Tengku Mansor bertanya, Siapa Khairuddin di dalam UMNO sedangkan jawatan dan kedudukan Khairuddin dalam UMNO  sendiri sudah tiada.

Tidak cukup dengan itu, Tengku Adnan melabelkan Khairuddin sebagai TIDAK BERGUNA.

Barangkali malu apatah lagi dalam beberapa kes yang cuba disensasasikannya ternyata Khairuddin tidak lebih daripada seorang peminat selfie yang mencrti nama, dia melepaskan kemarahan kepada Tengku Adnan Tengku Mansor dengan menggelarkan Tengku Adnan sebagai penipu kerana menggunakan gelaran Tengku!

Kahkahkah... macam budak-budak! Mujur dia tak panggil Ku Nan.. "mak kau ijo... bapa kau ijo..." kalau tidak barulah standardnya betul.

Ku Nan bercakap tentang Khairuddin yang tiada hak lagi dalam UMNO tetapi masih lagi menyibuk tentang UMNO.

"Tolong jelaskan kepada 30 juta rakyat Malaysia di mana anda perolehi gelaran palsu itu. Realitinya ialahAdnan Mansor tidak begitu pandai. Mengapa tidak begitu pandai? Sebab sekiranya saya bukan ahli UMNO sudah tentulah saya tidak akan bertanding dalam pertandingan Naib Ketua UMNO Bahagian Batu Kawan 2014?"

Semalam juga, Khairuddin mengumumkan akan mengambil tindakan membuat laporan kepada Pendaftar Pertubuhan pada 1 Mac dan mendakwa majlis Tertinggi UMNO telah melanggar undang-undang parti terutama setelah mereka menggantung jawatan Muhyiddin Yassin.

5 comments:

Anonymous said...

Ibarat anjing menyalak bukit...

Gabenor johor said...

gila talak ni kot

Anonymous said...

gila talak, gila kuasa.. sama je. lagi teruk org gila pegang kuasa, puak dia buat ok.. yg menentang kena tindakan. pembangkang buat demo, dia memerintah pun demo gak.. kata haram, tang dia halal pulak. pemilihan pun tangguh..

Anonymous said...

nak publisiti diri sendiri sbb dah tak laku...

Anonymous said...

Kasihan dengan umi aida dengan gelagak suami seperti dia ini....malu rasanya. macan bagus sangat. pigiaaaaarg.

 
Blogger Templates