Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, April 15, 2016

ARUL KANDA TIDAK PASTI, TONY PUA SAYANG ATAU BENCIKANNYA!!!



Ketua Pegawai Eksekutif 1Malaysia Development Berhad (1MDB), Arul Kanda Kandasamy setuju berdebat dengan Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua.

Arul Kanda bagaimanapun berkata, ini adalah kali pertama seorang “hakim DAP” Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC) mahu berdebat dengan seorang “defendan”, selepas prosiding tamat dan laporan PAC dwipemihak dan kolektif dibentangkan.

“Untuk mengelak dimalukan buat kali kedua, saya harap YB Tony periksa dulu dengan Speaker Dewan Rakyat, sebelum membuat cabaran debat ini,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Apa yang jelas, katanya, walaupun Tony hampir dua hari mempersoalkannya dalam prosiding PAC, “wakil DAP, YB Tony masih mahu menghabiskan masa berkualiti dengan saya.”

“Pagi Khamis beliau kata saya patut letak jawatan dalam 1MDB. Pada malam Khamis, dia cabar saya berdebat dengannya.”

Menurutnya, adalah jelas Tony keliru kerana “dia tidak tahu sama ada dia sayang saya atau benci saya.”

Arul Kanda berkata, ramai pemimpin DAP, termasuk Tony yang menggelarnya penipu dan tidak mempercayai kata-katanya.

“Jadi, kenapa mahu berdebat, apabila anda tidak akan dengar atau percaya apa yang saya akan katakan,” soalnya. - FMT


5 comments:

Anonymous said...

Ini Pua ada banyak confuse sama dia sendiri punya pendirian. Hari ini macam ini esok pula sudah ubah macam itu. Kalau hanya mau cari salah tp bukan itu kebenaran nanti sendiri akan terbelit.

Anonymous said...

Aku salute Tony. Beliau tak boleh mempengaruhi PAC tapi buat bising. Aku ingat mendiang tok dia ni yg selalu buat bising malam-malam ambil tong najis belakang rumah...

Anonymous said...

kelam kabut Tony Phua sbb pertamanya gagal jd parasite dlm PAC utk pengaruhi JK tersebut kenakan Najib. Rasanya dia ditugaskan untuk lakukan damage ini oleh Mharaja2 DAPiG tp dia terus GAGAL.

Kedua, nk cover kegagalannya dia mula meroyan dgn lakukan mcm2 provokasi keatas Arul Kanda spy isu ini terus dimainkan..

Anonymous said...

Cina ni sudah hilang akai apa? Basa jenis lancau kulup.

Dini said...

Cilaka ni orang paling tak berguna di malaysia.Tangkap dia dan sumbat ke dlm penjara

 
Blogger Templates