Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, April 23, 2016

BETINA OINK-OINK MALAYSIAKINI KELAM-KABUT LARI BALIK SEMENANJUNG SEBAB TAKUT!!!



Perbuatannya dengan sengaja memainkan isu perkauman dan keagamaan sebagai kempen Malaysiakini untuk memenangkan DAP, telah memakan dirinya.

Dua hari sudah, dia berlagak besar kepala kerana berasakan terlindung oleh DAP selain cukup yakin, semua tulisannya itu akan mencetuskan sentimen sekaligus melindunginya daripada sebarang natijah perundangan.

Setelah dua hari dan beberapa laporan polis dibuat, akhirnya Kow Gah Chie, BINATANG MALAYSIAKINI, cabut lari meninggalkan Sarawak dan pulang semula ke Semenanjung.

Difahamkan, Editorial Malaysiakini pada jam 2:00 petang tadi telah mengarahkan Kow Gah Chie segera keluar dari Sarawak bagi mengelakkan dikenakan tindakan undang-undang kerana cubaan mencetuskan permusuhan kaum dan agama di negeri itu.

Wartawan tersebut dikatakan telah menaiki penerbangan pulang dengan pesawat Air Asia jam 6:00 petang tadi.

Sebelum ini, wartawan tersebut telah menulis berita bertajuk, "UNDI BN UNTUK PASTIKAN UMAT ISLAM JADI KM SARAWAK' yang dipetik di luar konteks ucapan penyandang DUN Nangka, Dr. Annuar Rapa'ee, yang telah telah menyebabkan wujudnya kekeliruan umum.

Dr. Annuar telah menafikan laporan tersebut dan mencabar wartawan tersebut agar menyiarkan keseluruhan ucapannya.

Bagaimanapun, setakat ini tiada sebarang tindakan undang-undang yang diambil oleh Dr. Annuar ke atas wartawan tersebut serta portal Malaysiakini yang cenderung untuk menyebarkan berita fitnah sebelum meminta maaf setelah dihantar perintah bela diri kerana saman fitnah.


4 comments:

Anonymous said...

muka sebiji cina komunis..

Anonymous said...

Rasa kau...jangan nak mengaum di kandang buaya!

Anonymous said...

Tenguk muka dia pun semacam aje...satu spesis kot..ini lah yg ramai orang kata..dah lah muka tu hodoh,perangai pun sama hodoh

Anonymous said...

rupa dan saiz badan sebiji mcm BABI..bau mcm taik babi
babi takut kena sembelih..lari

 
Blogger Templates