Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, March 23, 2017

LIM GUAN ENG, SI BACOL YANG TAK BERANI LETAK JAWATAN WALAUPUN ADA DUA PERTUDUHAN RASUAH DAN SELEWENG KUASA, SIBUK NAK LAGA-LAGAKAN ORANG LAIN!!!



Lim Guan Eng memang tak sedar diri...

Masih lagi berlagak seolah-olah dia suci, dia hebat, dia maksum dan dia tidak bersalah.

Dia mempersalahkan perintah reman 4 hari ke atas Hew Kuan Yau yang dikatakannya sebagai melampau dan satu hukuman bagi kesalahan yang sangat ringan.

KEPALA HOTAK DIA!

Bab orang dia, semua undang-undang negara ini tak betul dan kejam!

Bab dia kenakan kat orang, semua boleh... saman fitnah orang pun bukan main laju lagi. Tapi kalau orang lain kenakan dia, dia terus kata tak adil

Begitulah dalam kes debat Nazri Aziz dan Dr. Mahathir.

Dia melabelkan Nazri sebagai 'WIRA' manakala Abdul Rahman Dahlan pula sebagai 'AYAM'.

KEPALA HOTAK DIA!!!

Sekurang-kurangnya Nazri dan Dr. Mahathir tidak langsung terlibat dalam masalah undang-undang dan kemudian mencari jalan melengah-lengahkan perbicaraan.

Sedangkan Lim Guan Eng sendiri, bukan sahaja setakat melengah-lengahkan perbicaraannya, bahkan masih tidak bercuti dan meletak jawatan... JAUH LEBIH HINA BERBANDING EXCO NEGERI JOHOR YANG DITANGKAP ATAS TUDUHAN RASUAH.

Geng-geng dia sendiri pun suruh dia letak jawatan atau bercuti sementara perbicaraannya belum selesai. Dr. Khir Toyo, bekas Menteri Besar Selangor yang pernah disabitkan dengan kes yang serupa, meletakkan jawatan sebagai Ketua Pembangkang DUN Selangor sebaik-baik sahaja dia terbabit dalam pertuduhan.

Lim Guan Eng pula TERSANGAT BACOL, KECUT, PENAKUT DAN PENGECUT untuk melepaskan jawatan yang berpendapatan lumayan - sama ada pendapatan langsung atau pendapatan sampingan - walaupun dia berhadapan dengan dua pertuduhan iaitu RASUAH dan SALAHGUNA KUASA!!!

Lagi nak labelkan orang?

KEPALA HOTAK DIA!!!!


1 comment:

Anonymous said...

Pan tak berani ulas pasal kes lge sbb takut dap tak bgi dedak kot..

 
Blogger Templates