Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, May 26, 2017

MEJAR YANG DIPECAT, ZAIDI AHMAD 'DIHANTAR' GUAN ENG UNTUK BUKTIKAN PENENTANG DAP GILA MENAMPAR ORANG!!!


video


Bekas pegawai TUDM yang dipecat kerana melanggar undang-undang tentera tetapi berbohong mengatakan dia dipecat kerana dakwat kekal sebelum diambil bekerja oleh Lim Guan Eng sebagai Pegawai Penerangan Ketua Menteri Pulau Pinang, Zaidi Ahmad, hari ini makan penampar setelah melakukan provokasi terhadap peserta himpunan membantah campurtangan Kerajaan Pulau Pinang di Georgetown hari ini . 

Dia dilihat, dirakam dan disaksikan cuba melakukan provokasi ketika bekas Ketua Pemuda PAS negeri, Mohamed Hafiz Nordin menyampaikan ucapan. 



Kejadian tersebut berlaku di Masjid Simpang Enam kira-kira jam 2:30 petang tadi. 

Provokasi Zaidi dihalang oleh beberapa orang peserta lain sebelum seorang daripada peserta berang dengan gelagat Zaidi dan menamparnya. Bagaimanapun kekecohan itu segera dikawal dengan kehadiran beberapa orang anggota polis yang berada di tempat kejadian. 



Zaidi bagaimanapun, menafikan yang dia melakukan provokasi Sebaliknya menurut Zaidi, yang beberapa hari lepas terlibat dalam acara debat tetapi bukan sahaja tidak dapat menjawab bahkan membodoh-bodohkan dirinya sendiri dalam usaha mempertahankan Lim Guan Eng, dia hanya mahu mendapat kepastian fatwa negeri yang manakah yang dicampuri oleh Kerajaan Pulau Pinang. 

Bagi sesiapa yang berada dalam group WhatsApp bersama-sama Zaidi, sudah pasti tahu, Zaidi sebenarnya berlagak naif atau barangkali memang terlalu bodoh untuk semua isu kecuali COPY AND PASTE perkara yang sama berulang-ulang dan apabila ditanya, dia tidak boleh menjawab satu benda pun yang dituduhnya. 


5 comments:

Ted Manoff said...

Kita tengok mejar ni nak jadi "setakat mana seluang melaut"

Anonymous said...

Tali barut ddajal..pengkhianat tidak amanah dlm bertugas..menggigit tangan tuan yg menyuap..ini la contoh..askar askar ddajal akhir zaman

Anonymous said...

Membodohkan diri demi dap

Ct Sakinah said...

Anjing dap!!!

Anonymous said...

Yang jadi perosak Negara adalah UMNO sampai Tanah hutan pun sudah dijual kpd taukeh Dari Tanah Besar. Ingat esok org Malaysia jadi kuli kpd org2 asing. Kat Kuala Lipis rumah teres boleh lebih dari RM200k. Inilah musibah kalau diperintah oleh kumpulan elit yg rakus.

 
Blogger Templates