Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, July 27, 2017

TERKULAT-KULAT HISHAMUDDIN RAIS, MAT SABU DAN HARIS IBRAHIM APABILA DIPANGGIL BADUT OLEH AKTIVIS REFORMASI JALANAN KERANA ASYIK MENGHASUT TETAPI SEKARANG, JILAT MAHATHIR!!!



Petikan video di atas adalah sebahagian daripada Forum 'Mahathir Agen Pembaharuan atau Pemusnah'. 

Apa yang dapat disimpulkan daripada forum tersebut ialah: 

1. Haris Ibrahim berpendapat, Parti Cap Bunga adalah UMNO Baru versi Mahathir. 

2. Majoriti anak muda pro pembangkang pada zaman PR tidak dapat menerima Mahathir. Bukan soal Mahathir itu dari UMNO tetapi lebih kepada prinsip. Mereka berpendapat, seandainya betul Mahathir mahu menyelamatkan Malaysia daripada PERASUAH, mengapa pula Mahathir harus dikecualikan sedangkan rasuah pada zaman Mahathir jauh lebih besar dan telah mendatangkan kerugian besar kepada negara. 

Salah seorang hadirin (di dalam klip video di atas) berkata, 'Kamulah (PAN-DAP-PKR) yang hasut rakyat dari tahun 1998-2016 Mahathir adalah perasuah besar dalam negara. Tak mustahil PRU-15 nanti, PH akan menyucikan Najib pula."

3. Panel yang pro-Mahathir tidak dapta menjawab soalan bertubi-tubi daripada penonton. Mat Sabu terkapai-kapai apabila Mahathir dibalun terutama oleh Arul PSM.

4. Seperti biasa, Mat sabu cuba menafikan yang PH tunduk kepada Mahathir. Hujahnya adalah PH bermesyuarat selama 4 jam setengah kerana Mahathir bukan lagi seorang diktator. Tambahnya lagi, kalau Mahathir masih diktator, mesyurat itu hanya mengambil masa 15 minit sahaja. 

Itu satu penafian yang cukup memalukan, sedangkan mesyuarat selama 4 jam setengah telah bersetuju untuk melantik Mahathir sebagai Pengerusi Pakatan Harapan. 

5. PH terpaksa mengaku bahawa mereka sekarang berada dalam krisis, siapa PM pilihan PH dan yang paling ketara adalah membabitkan pembahagian kerusi. 

6. PH akan kehilangan majoriti pengundi di atas pagar dalam PRU-14. Ini kerana mereka sudah tidak yakin dengan PH. Silent majority yang meluat kepada PH. 

7. Mahathir adalah agen pembaharuan untuk UMNO Baru dan pemusnah untuk PH.

COPY PASTE DARI GROUP WHATSAPP PRO-PAKATAN

6 comments:

Anonymous said...

Dedak dap banyak tu...mat bu.

Anonymous said...

Memang ahli2 panel badut tua.. buat lawak.. tapi tak laku.. hahaha.. patut kena balun sepuas2nya oleh otai reformasi..

Anonymous said...

mamat tu ckp semua tu ckp xserupa bikin,hari ini kutuk esok jilat balik tp dengan muka xmalu nye mad sabon suruh buat revolusi..baru mamat tu sergah ph dh jwb merapu klu ds najib tanya boleh terberak dlm seluar

Anonymous said...

Reformasi mesti ada strategi. Asyik nak lawan diktator mana boleh menang.

Anonymous said...

Mat Sabu arif pasal jilat...teringat skandal thn 90an dulu.

Anonymous said...

Harap Narap merengkuk di penjara Alcatraz sebab ada 3 pembunuhan dlm rekod yg dia buat. Lagi rompak duit Negara berbilion. Inilah legasi Tun Razak kerana pepatah Melayu berbunyi ' Bapa borek anak rintik'

 
Blogger Templates